Gece saat üç civarı.
Ezvde yalnızım. Bşube ir telefonla uyandım. Normalde sessize alırdım ama annem ve babam iş yerinde mesai'ye kalmışlardı. Telefonu açtım. Yabancı numara, bir kadın sesiydi.
-Dolunay İğneci siz misiniz?
-E-evet benim.
-Ben polis Hülya Başdoğan. Annen ile baban ne iş yapar?
-Niye sordunuz?
-Ben polisim. Ailenle ilgili bir durum var.
-Ne oldu onlara!?
-Korkma. Meslekleri nelerdir?
-Annem Avukat. Babamında büyük bir holdingi var.
-Kaç yaşındasın?
-Onaltı yaşındayım ama okumamı bir senelik durdurdum.
-Tamam canım. Peki maddi durumunuz nasıl?
-Varlıklı bir aileyiz. Büyük bir köşkte Malatyada yaşıyoruz. Yeni taşındığımız için olduğumuz bölgenin adını bilmiyorum. Ama Bey dağının oralar.
-Tamam yavrum. Seni almaları için oraya bir ekip gönderiyorum.
-Peki polis hanım ama neden bir durum mu var?
-Gelince sana herşeyi anlatacaklar.
Beni bir grup polis arabasıyla almaya geldiler. Nedenini sormadan sessizce kafamı cama yaslayıp yolun akıp gidişini seyrettim. Aradan bir saat falan geçti. Karakola vardık. Beni bir odanın önünde bayan bir polis bekliyordu. Sanırım Hülya Polisi.
Beni üzgün bir bakışla karşıladı ve ifade odasına girdik. Bana bazı sorular soruyordu.-Dolunay. Hiç kardeşin var mı?
-Daha dün abim askere gitti. Ablam Amerikada eğitim görüyor.
-Anladım. Annende son zamanlarda bir farklılık sezdin mi?
-Son bir hafta eve saat gece üçte gelip, sabah beşte bilmediğimiz bir yere gidiyor.
-Peki ya baban?
-Babam son zamanlarda biraz dalgın. Sigaraya bile başladı. Hatta geçenlerde temizlikçi kadın bana evde çok fazla sigara olduğunu ve evde kimin sigara içtiğini sormuştu.
-Tamam canım. Peki babanla annen son zamanlarda kavga etmeye tartışmaya başladı mı?
-Bir hafta öncesine kadar annem eve gelmezken salondan masaya vurma veya hakaret sesleri geliyordu. Evimizin her odası ses yalıtımlı olmasına rağmen sesler bana geliyorsa ki salona en uzak oda benimki ciddi bir şekilde kavga ediyorlardır.
-Peki Dolunay hiç son zamanlarda maddi sıkıntı çektiniz mi?
-Doğrusu evet. O nedenle annem ve babam sürekli mesai yapmak zorunda kalıyorlar. Ablamda Amerikada bir kafede işe başlamış. Bizim ablama para göndermemiz gerekirken o bize para gönderiyor. Annemle babamın odası benim hemen bir üst katında olduğu için babamın telefon görüşmelerini duyuyorum.
-Peki Dolunay. Babanın telefon görüşmelerinden bahseder misin biraz.
-Tabii. Babam holdingin ciddi problemleri olduğu söylüyor. Ciddi bir batış içerisinde olduğunu söylüyor.
-Tamam Dolunay gecenin bu saati seni unutmadık kusura bakma. Bu gecelik seni şu kanepelerden birinde yatıracağız. Yastık ve battineye var. Bunları al ve saat 8'e kadar güzelce uyu. Sabah görüşürüz. İyi geceler.
-Sizede. Sağolun. Dedim ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ KÖŞK
Teen FictionKocaman bir köşkte yalnız kalsan neler olurdu? Ufak tefek gerilimler, genç kurgu ve macera. Oku. Pişman olmayacaksın.