,,Tys mě podvedla?To má být vtip?Máme spolu dítě sakra!"
,,Ano a Harvey bylo taky to jediný co nás teď spojovalo.Poslední dobou se bavíme jen o tom kolik stojí pleny a nebo kdo k němu v noci bude vstávat.Nechtěla jsem aby to dopadlo takhle,ale milujeme se ještě?Dáváš mi to tak málo najevo,že kdybych se v noci nepodívala jestli vedle mě ležíš,ani o tobě nevím"pokroutím hlavou a otřu si slzy.
,,Už se zase hádáte?"ozve se šišlavý hlásek.
,,Ne,Harvey,jen si tady s tatínkem povídáme víc nahlas.Běž do pokojíčku"zamumlám a polknu slzy.
,,Kdo to byl?"
,,Cože?"
,,Ptám se s kým jsi mě doprdele podvedla?!"vyjekne a vjede si rukou do vlasů.
,,Byl to Louis"zašeptám.
,,Louis? Louis William Tomlinson?"vykřikne a já tiše přikývnu.
,,To snad ne"zatne ruku v pěst a praští jí do zdi.Já k němu přistoupím a obejmu ho.Vím,že tohle teď může působit jako vstupenka na minové pole,ale já to musela udělat.Opřela jsem si hlavu o jeho rameno a možná naposled se nadechla jeho vůně.
,,Milovala jsem tě jako nikoho jiného.Marně jsem si malovala jaká šťastná rodina se z nás stane.Ale místo toho tady máme válečnou zónu"zašeptám mu do krku,na což mu po tváři steče slza.
,,Kéž bych si tě víc všímal"zamumlá a dá mi polibek na krk.Najednou se tahle situace změnila ve chvíli nápadně se podobajíc jakékoliv z červené knihovny.Naše polibky se stávaly vášnivějšími čím dál tím víc.Musela jsem Nialla přerušit.Přece jenom si nám v pokoji hraje dítě.
,,Kéž by na to byl čas"odpovím,sklopím pohled a odejdu.Nevím přesně kam jdu,ale vztek na mě a tak trochu i na Nialla mě vede na jediné místo,kde budu vždycky vítána.U Liama.
Ahoooj :3 Jsem strašně nadšená,že nadešel čas,kdy vám konečně můžu odhalit pokračování Friendzonu :) :3 Jelikož budou díly stejně dlouhé,jako u Friendzonu,měly by vycházet každé tři dny jako předtím :) Úplně si nejsem jistá jak to bude v září,protože střední už bude asi jiný level než základka,no :D Doufám,že se vám první díl pokračování líbil a že tenhle příběh i nadále budete číst! :) Love ya sooo much -Wett
ČTEŠ
Warzone
Fanfiction,,Milovala jsem tě jako nikoho jiného.Marně jsem si malovala jaká šťastná rodina se z nás stane.Ale místo toho tady máme válečnou zónu"zašeptám mu do krku,na což mu po tváři steče slza.