,,Nialle počkej!"křiknu a vyběhnu za ním.To už ale Louis leží pod Niallem a zakrývá si obličej.
,,Nechte se"vyjeknu.,,Jako malé děti"přivřu víčka a po tváři mi stékají slzy.Na chvilku se od sebe odtrhli a oba mi věnovali pohled,Louisovi tekla krev z nosu a Niall měl na oku modřinu.
,,Copak si prostě nemůžeme promluvit jako dospělí sakra?!"polknu a vyběhnu ven z hotelu.Zachumlám se do mikiny,kterou mám na sobě a jdu směrem k centru.Všude bylo rušno,až na malý park vedle náměstí.Vešla jsem do něj a usadila se na lavičce u jezírka.Konečně chvilka ticha a klidu.
,,Můžu?"zazubí se na mě nějaký kluk.
,,Jo,klidně"zamumlám a věnuju pohled svému mobilu.Bylo na něm přes patnáct omluvných zpráv od Nialla a dalších třicet od Louise,pak taky několik zmeškaných hovorů,ale místo toho abych na ně odpověděla, jsem mobil vypla a hodila ho do kapsy od svých kalhot.
,,Těžkej den?"nadzdvihne obočí můj spolusedící.
,,Hmm"kývnu a nepřestávám se dívat před sebe.
,,Upovídaná"uchechtne se.
,,Neznám tě"pokrčím rameny.
,,Bryan"řekne.
,,Hope"odpovím.
,,Vím,znám tě z novin.Manželka Horana,jedno dítě,bratr v kapele s tvým manželem a aby to nebylo málo komplikovaný,tak jsi svého manžela podvedla s jiným členem té kapely"kývne.
,,Wow,vidím,že neděláš nic jinýho kromě sezení u televize a stalkrování mého života"ušklíbnu se s ironickým úsměvem.
,,Ne,stačí tu televizi zapnout jednou měsíčně.Nic jinýho než ty a tvoje rodina tam v podstatě není.Aspoň někde je nějaký dobrodružství,který ostatním chybí.Jak to tak vypadá,všichni mají až tak nudné životy,že si z těch vašich udělali film a denodenně jenom čekají jak bude pokračovat"pokroutí hlavou a zapálí si cigaretu.
,,Dík za objasnění situace ve který žiju"protočím naštvaně očima.
,,Chceš?"zeptá se s klidem a natahuje ke mně cigaretu.
,,Nekouřím"
,,Tak začneš"
,,Nechci,dík.Ještě to by mi chybělo.Už tak jsen nezodpovědná matka,podvádějící manžela a k tomu začnu ještě kouřit,ne?"uchechtnu se.
,,Je úplně jedno co se o tobě říká.Důležitý je,kým chceš být ty"řekne.
,,Ty jsi samé moudro"ušklíbnu se.
,,A nebo jsem si před chvilkou přečetl motivační knížku a proto mám tak debilní kecy"
,,K čemu ty tak potřebuješ motivační knížku?"
,,To by ses divila"zamumlá,potichu se zvedne a zmizí mezi davem na náměstí.
,,Divný"přimhouřím oči a s rukama v kapsách se vydám zpátky do hotelu.
,,Hope!Promiň,neměl jsem se hned prát!Kde jsi byla?"nadzdvihne Niall obočí a já pokrčím rameny.
,,Venku"povzdyhnu.
,,Aha"řekne mírně naštvaným hlasem.,,Měl jsem o tebe strach"
,,Hmm"
,,Wow,to je všechno co mi na to řekneš?!"zamračí se.
,,Bože.Mluvíš se mnou jako s nějakou tvojí pubertální dcerou,dejte mi prosím už všichni dneska pokoj"křiknu,vběhnu do pokoje a rozplácnu se na postel,nacož hned uslyším klepání na dveře.,,Všichni"zdůrazním a zabořím hlavu do postele.,,Nejlíp navždycky"zamumlám.
Ahoooj :3 Anoo vím,že díl je krátký a po šíleně dlouhé době,ale lepší uż to nebude :DD Všem přeju krásné Vánoce,hodně dárků pod stromečkem a hezké prázdniny! A tenhle díl berte jako takový dárek ode mně:) Chtěla jsem ho udělat vánoční,ale vůbec by se mi to do děje nehodilo. :/ Doufám,že se vám část líbila ! :) A co říkáte na Bryana? O:) Mám pocit,že se tam bude objevovat častěji O:) Love ya soo much -Wett ❤
ČTEŠ
Warzone
Fanfiction,,Milovala jsem tě jako nikoho jiného.Marně jsem si malovala jaká šťastná rodina se z nás stane.Ale místo toho tady máme válečnou zónu"zašeptám mu do krku,na což mu po tváři steče slza.