Part 2

216 18 2
                                    

,,Ahoj"zamumlám a Liam mě bezeslova obejme.,,Proč mě hned objímáš,když ještě ani nevíš co se děje?"povzdychnu si ale nepouštím ho.

,,Protože naposled,když jsi přišla takhle zničená,pohádali jste se s Niallem"pousměje se a pustí mě dál.

,,Tetooo"vrhnou se na mě Niall a Jamie.

,,Ahoj prcci!Jak se máte?"usměju se a plácnu si s nimi.

,,Suprově.Taťka nám pšed chvilkou udělal večeři"zazubí se Niall a já mu rozcuchám vlásky.,,No vidíš jak je taťka šikovný"mrknu.

,,Kdy pšijde Harvey na návštěvu?"zašišlá Jamie.

,,Uhm,nevím Jam,snad brzo"usměju se.,,A stlejda Niall?"zamrká Niall mladší.

,,Dost děcka,nechte tetu odpočinout a doneste jí ukázat,co pěkného jste namalovali"řekne Liam a oni se rozeběhnou do pokojíčku.,,Pomalu!"napomene je Liam.

,,Tak spusť"vydechne a posadí se vedle mě.

,,No,připadá mi,že jsme se strašně odcizili a taky...jsem ho podvedla"zašeptám a kousnu se do rtu.

,,Cože jsi ho?"zalapá po dechu.,,S kým?"nakrčí obočí.

,,S Louisem"zašeptám.

,,No do prdele"vyjekne.

,,Tatii!Tys žekl splosté slovo!To se nesmí"zamračí se Niall.Liam se zasměje a přikývne.

,,Máš pravdu"potvrdí a Jamie společně s Niallem přijdou za námi.

,,Podívej,to jsi ty teto a tady to je stlejda.To vedle stlejdy je taťka a vedle něj jsme my a Harvey"zazubí se Jamie a dá mi do rukou obrázek.

,,Nádherné"usměju se a podám obrázek Liamovi.

,,Nevadilo by ti,kdybych tady na pár dní zůstala?"zeptám se opatrně Liama.

,,Tak co děcka,necháme tu tetu na prázdniny?"usměje se Liam.

,,Jooo!"zakřičí společně.

,,Tak to vypadá,že souhlasí"pokrčí Liam rameny.

,,Mám vás ráda"pousměju se a opřu se zády o Liamovo rameno.

,,My tebe taky tetoo"usměje se Jamie a skočí na mě.Niall se vyšplhá za Liamem a já Jamie pohladím po vláskách.

,,Už je pozdě,měli by jste jít spát"zamumlám po chvíli.

,,Uložíš nás?"Jamie našpulí rty a já přikývnu.

,,Samozřejmě prcci.Šup,jdeme"popoženu je a oni se rozeběhnou do pokoje.Poté si ode mě vyškemrají pohádku a nezbylo mi nic jiného,než popadnout jejich oblíbenou knížku a číst do doby než usnou.Po prvním odstavci už byli v říši snů a tak jsem se mohla vydat zpátky za Liamem.

,,Jak ti je?"nadzdvihne obočí.

,,Bylo už i líp"pokrčím rameny a vezmu si do ruky telefon.Vytočím Niallovo číslo a ten to pohotově vezme.

,,Ahoj,uhm..jen jsem se chtěla zeptat,jestli už Harvey spí?"polknu.

,,Jo,usnul po pohádce"

,,Tak to je fajn"vydechnu a rukou si prohrábnu vlasy.

,,Kdy se vrátíš?"zeptá se a já zalapám po dechu.

,,Cože?"

,,Domů.Zpátky"zamumlá zklamaně.

,,Já..no..o tomhle jsem ještě nepřemýšlela"odpovím zmateně.

,,Promiň.Nechám ti tolik času,kolik budeš chtít"

,,Cože?Nialle to já bych ti měla nechávat čas,já bych se měla omlouvat.Tys neudělal nic špatně"řeknu a po tváři mi steče slza.

,,Udělal jsem tolik chyb.Měli bychom se omlouvat oba"

WarzoneKde žijí příběhy. Začni objevovat