,,Dobře,pojedu"odpovím a Liam se usměje.
,,Vypadá to,že ti na vašem vztahu záleží.To je dobře"mrkne.
,,Jo,záleží.A pořád mi taky záleží na Niallovi.Jen..jestli on bude chtít abych tam byla"pokrčím rameny.
,,Měla by ses ho zeptat"dodá a zívne si.
,,Uhm..uvidím zítra.Jdem spát?"zeptám se a on přikývne.
Odeberu se do své postele a musím přiznat,že se mi dost těžce usíná.Chybí mi Niall.Zvykla jsem si,že se ke mně každou noc tulí.A to je právě to.Bereme se jako samozřejmost,ale samozřejmostí není vůbec nic v našich životech.Zítra může být úplně všechno jinak.
Po chvíli stýskání si konečně usínám a vzbudí mě až ráno křik dětí,hrajících si ve vedlejším pokoji.,,Dobré ráno"zívnu.
,,Dobré"řekne Liam s úsměvem a podá mi talířek se snídaní.,,Někam se chystáš?"nadzdvihne obočí.
,,Uhm jo,jdu za Niallem."přikývnu a rychle to do sebe nahážu.
,,Tak držím palce!A pozdravuj je oba"zavolá za mnou,ale to už jsem u dveří.Přejdu pár ulic a konečně se dostanu k tomu krémově bílému domu s velkými prosklenými dveřmi.Odemknu a vejdu dovnitř.
,,Mamiiiii"vyjekne Harvey a přiběhne za mnou.
,,Ahoj broučku.Kde je táta?"usměju se a vezmu si ho na ruce.
,,V kuchyni"zažvatlá a já přikývnu.
,,Nechceš mi jít namalovat nějaký obrázek?"zaculím se a on radostně přikývne.,,Bezva,tak utíkej"rozcuchám mu vlásky a postavím ho na zem.
,,Ahoj"řeknu opatrně a opřu se o rám dveří.
,,Ahoj.Kdes byla?"zamumlá Niall a nevěnuje mi jediný pohled.
,,U Liama.Uhm..on říkal,že máte v plánu jet zase na tour...A mě napadlo,že bych mohla zase jet s váma..jako kdysi..Teda,pokud ti to nevadí"vydechnu a on se na mě konečně podívá.
,,A co Harvey?"
,,Mohl by být společně s dvojčaty u Maury na prázdninách"promnu si rty.Niall nic neříká a oběma rukama se opře o kuchyňskou linku.
,,Víš,myslela jsem si,že kdybychom prožili pár chvil společně jako tomu bylo kdysi,mohlo by to pomoct našemu vtahu,ale jestli ti to vadí tak nepojedu.To je v pohodě,chápu to"přikývnu.
,,Ne...já jen...upřímně.I já se rozmýšlím jestli na to tour pojedu,protože nevím,jestli já a Louis"pokrčí rameny.
,,Chápu.Dám ti čas na rozmyšlenou."pousměju se a zrovna v tu chvíli přijde Harvey s obrázkem v ruce.
,,Hele.Tady je tatínek s mikrofonem a vedle něj jsou stlejdové a tady to vzadu,jsi ty a já"ukáže prstem na postavičky,které nakreslil a já přikývnu.
,,Jsi moc šikovný"pochválím ho a on se zazubí.
,,Víš co?Odjíždí se za dva dny"kývne Niall.
Ahooj :) Konečně je tu další díl :) Tak co? Jak se vám to zatím líbi? :) Mimochodem,děkuju za 150 000 přečtení na Friendzonu ❤ Mooc si toho vážím! :) Love ya soo much -Wett ❤
ČTEŠ
Warzone
Fanfiction,,Milovala jsem tě jako nikoho jiného.Marně jsem si malovala jaká šťastná rodina se z nás stane.Ale místo toho tady máme válečnou zónu"zašeptám mu do krku,na což mu po tváři steče slza.