Part 6

176 12 8
                                    

,,Konečně jsme tu"vzdychnu si a ti dva mi věnovali vražedný pohled.,,Ou,já to řekla nahlas"kývnu a vezmu Harveyho ze sedačky.

,,Příště to prosím s Liamem zařiď tak,abych mohl jet s ním"procedí Louis skrz zuby.

,,Proč sis to nezařídil sám?"pokrčím rameny.

,,Já chtěl,ale trval na tom,že mám jet s váma!"protočí očima.,,Počkat!Tys to řekla i jemu?!"zabručí.

,,Ehm...jo?"přimhouřím oči.

,,Děláš si srandu?!Tobě to přišlo jako něco co musíš rozhlašovat všem okolo?!Víš do jaké situace jsi mě přivedla?!"zakroutí hlavou nevěřícně.

,,To snad nemyslíš vážně.Nechtěj abych jim připomněla kdo z nás dvou byl střízlivější"zavrčím.

,,To neuděláš!"zamračí se.

,,Vsadíš se?"zamrkám s úsměvem,popadnu Harveyho medvěda a přejdu za Niallem do hotelu.

,,Budeš se mnou na pokoji?"zeptá se Niall.

,,Pokud ti to nebude vadit?"povzdychnu si.

,,Ne,já..budu asi spát na gauči?"zamumlá opatrně.

,,Nene,já budu spát na gauči"zakroutím nesouhlasně hlavou.

,,Nebudeme spát na gauči ani jeden.Teda pokud souhlasíš?"

,,Souhlasím"usměju se a nervózně si prohrábnu vlasy a podívám se do země.Niall mě zničehonic obejme.

,,Kdy to mezi náma začalo být tak...jiný"zašeptá mi do vlasů.

,,Já sama nevím"povzdychnu si a odtáhnu se od něj.

,,Ať už řekla cokoliv nebyla to pravda!"přiřítí se do pokoje Louis.

,,Ty jsi zase pil,že?"zakroutím nesouhlasně hlavou a pohledem mu dávám jasně najevo,že jestli řekne ještě slovo zaručeně ho zabiju.Zřejmě to pochopil a uklidnil se.

,,Trošku"zažvatlal hraně.

,,Promiň,asi Louisovi budu muset ukázat kde má pokoj a cestou ho naučit nelézt nám do soukromí"zavrčím.

,,Klidně ho tam můžu odvést já"pokrčí Niall rameny.

,,To je v pohodě.Za minutku jsem tady"povzdychnu si a Niall kývne.

,,Co tě to sakra popadlo?!"zašeptám naštvaně.

,,Myslel jsem,že jsi mu to řekla"pokrčí rameny a věnuje mi omluvný pohled.

,,Máte tady spolu vydržet měsíc.Ty si myslíš,že bych první den přišla a řekla mu že jsi mě opil a svedl?!A ještě jako dodatek jsi v sobě měl ani ne jednoho panáka?!"nenávistně přimhouřím oči.,,Pořád jsi mi mimochodem nevysvětlil proč jsi to sakra udělal"vydechnu.

,,Nevím.Rozešla se semnou holka a tys byla snadný terč"pokrčí rameny.,,Sorry"

,,Jsi normální?!"vyjeknu a odejdu zpátky za Niallem do pokoje.

,,Co se stalo?"nechápavě nadzdvihne obočí.Tak teď mám dvě možnosti.Pravda nebo lež.

Ahoooj :D Vaše první věta,když vám bliklo upozornění na další díl pravděpodobně byla "Ona ještě žije?!" Ano! Žiju :D Můžu vám říct,že střední je celkem síla. :D Všichni jsou tam fajn,ale maturitu asi nedám :DD Omlouvám se,že jsem tak měsíc nevydala díl,ale stres a nestíhačka :( :D Snad teď bude líp :D Teda pokud tu ještě někdo zůstal :( Upřímně jsem na chvíli už i přemýšlela jestli s psaním nemám seknout :/ Ale nedalo mi to a je tu další díl :D Na druhou stranu ten konec ale úplně nezavrhuju :| Ale chtěla bych aspoň dopsat Warzone a pak se uvidí:) Love ya sooooo much -Wett ❤❤❤❤

WarzoneKde žijí příběhy. Začni objevovat