Part 9

146 8 4
                                    

Ani nevím jak,ale usnula jsem.Zavrtím se na posteli a po chvilce si uvědomím,že mám na sobě to samé oblečení co včera a vedle mě nikdo neleží.Jediný kdo mi tu dělal společnost byl spící Harvey.Ani nevím kde včera celou dobu byl,ale předpokládám že s Liamem.

,,Jsi vzhůru"poznamená Niall vcházející do dveří.

,,Uhm..jo"promnu si oči a lehce rukou prohrábnu vlasy.

,,Bylas včera opilá?"zeptá se hned a mně malinko zaskočí.

,,Děláš si srandu?"vykulím oči.,,Jak jsi na tohle přišel?!"nechápavě pokroutím hlavou.

,,Nevím,zdála ses mi tak.Přišlas z venku,lehla sis a usnula."zamumlá.

,,Ať si říká kdo chce co chce,je mi to jedno.Všechny noviny,zprávy,lidi na sociálních sítí.Ale ty...ty mě znáš."polknu a přivřu oči.On se mlčky posadí vedle mě a sklopí pohled.,,Jsem vážně tak špatná?"zašeptám.

,,Nejsi.Já se omlouvám.Nechápu proč mě to vůbec napadlo"povzdychne si a obejme mě okolo ramen.Chvilku váhám,ale nakonec si o něj opřu hlavu.On mi věnuje krátkou pusu do vlasů a s lehkým úsměvem mě k sobě ještě víc přitiskne.

,,Měl bych jít,za chvilku nám začíná koncert."odtáhne se po chvilce ticha a já kývnu.

,,My za chvilku přijdeme"mrknu a přejdu k Harveymu.

,,Vstávámé"zavolám a jemně s ním zavrtím.Ale on stále spal.

,,Harvey,musíme jít podpořit tatínka.Má za chvilku koncert"zatřesu s ním o něco silněji,jenže marně.Neprobouzel se.Vyděšeně jsem seběhla dolů a rychle vyhledala Nialla.

,,Nialle"křiknu a on se na mě otočí s nechápavým pohledem.

,,Co se děje?"zamrká.

,,Harvey,pojď"popadnu ho za ruku a vybíhám rychlostí světla schody zpátky.

,,Neprobouzí se"přerývaně vydechnu.Niall s ním také několikrát zatřepe,ale ani na to se mu nevrací žádná odezva.Jemně Harveymu poplácá tvářičky..stále nic.

,,Do nemocnice"polkne Niall a vezme Harveyho do náručí.

,,Já ho tam vezmu.Nestihneš koncert"zakoktám.

,,V žádným případě.Nenechám vás samotné.Kluci i fanoušci to pochopí.Přinejhorším ho o pár hodin posunem"zakroutí nesouhlasně hlavou,nastoupí do auta,podá mi Harveyho a já ho položím na sedačku.Za pár minut jsme tam a znenadání stojím před ordinací.Čas se neuvěřitelně vleče a nikde nikdo nechodí.Niall mě křečovitě objímá,já zhluboka vydechuju a po tváři mi stékají slzy.Mezitím se čekárnou rozezní zvuk mého vyzváněcího tónu.

,,A-ano?"zakoktám.

,,Hope!Kam jsi zmizela?!Ty ani Niall už přes hodinu nejste k nalezení!Snažil jsem se ti dovolat tak dvacetkrát"nervózně spustí.

,,Promiň,museli jsme s Harveym do nemocnice"povzdychnu si.

,,Co se stalo?"vyjekne.

,,Zatím nic nevíme.Harvey se nechtěl probudit"zavzlykám.

,,Panebože.Máme přijet?Řekni Niallovi ať se o koncert nestrachuje,že ho posuneme na večer,dobře?"ujistí se.

,,Ne,nemusíte.Zvládnem to.Dobře.Pa"rozloučíme se.

,,Koncert posunují"polknu.

,,Koncert je mi jedno.Jediné důležité pro mě jsi ty a Harvey"pokroutí hlavou a přiblíží se ke mně.Naše rty se o sebe otřou a já překročím tu malou mezeru mezi námi.Niall mi polibky oplácí a po chvilce se od sebe odtáhneme.,,Chybělas mi"šeptne.

,,Ty mně taky"zamumlám a opřu si hlavu o jeho hruď.

,,Horanovi?"ozve se ze dveří ordinace.

Ahooj :) Tentokrát jsem stihla napsat díl celkem brzo,třeba do konce roku stihnu ještě jeden😂😊
Snad se vám díl líbil a jste zvědaví co s Harveym je :) Love ya soo much -Wett

WarzoneKde žijí příběhy. Začni objevovat