4.čast

1.9K 72 16
                                    

Cesta mohla začít...

Nejprve jsme tiše seděli,ale přeci nemůžeme 12 hodin, jen tak potichu vedle sebe sedět a mlčet.
Kovy něco dělal na notebooku a ja ho nechtěl rušit. Díval jsem se jak stříhá video. Bylo to docela zajímaví, třeba by mě to taky bavilo.

Kovy se nachvíly podíval z okynka a potichu oddychl.Asi už ho ta cesta nebavila...
"Taky mě ta cesta nebaví." prolomil jsem ticho.
"Mě už spíš nebaví to stříhání.." řekl mrzutě.
"Tak si dej pauzu, nebo toho nech?!" ponukl jsem.
Ale to se na me jen tak podíval a z posledních sil se usmál.
"To nemůžu,ještě dnes to musím vydat. Fanoušci by byli naštvaní,je přeci neděli." sice nevím co je tak důležitýho na tom,že je neděle,ale to už jsem nechal být.
"Co kdyby si mi ukázal,jak se to děla,co jak chceš, a já to dostříhám."
Přišlo mi to jako dobrý nápad.
"Fakt? Tak počkej,já ti to vysvětlím."
Hned bylo vidět,jak byl čilejší.

Tím jsme se zabavily asi na další 2-3hodiny, a vlastně se tím i trochu seznamily.
Kovy pár dalších hodin prospal.
Dostříhal jsem mu video, a zaklapl notebook.
Pak už jsem se pohodlně posadil a usnul.

O 8 hodin později...
Z Kovyho pohledu

"Vážení cestující,prosíme,aby jste si připnuli bezpečnostní pásy.
Za pár minut přistáváme.Děkuji." dopovědela letuška.
Připnul jsem si pás,ale viděl jsem že Martin ještě spí a nechtěl jsem ho budit.Chtěl sem mu nějak zapnout pás a přitom ho nezbudit.
"Martine?..Martí?..Hej?!" zvyšoval jsem hlas,když se porad nechtěl probouzet.
Musel jsem to udělat sám..
Bál jsem se aby se neprobudil.
Zaprvi -bylo by to divni
Zadruhy- nechtel jsem ho zbytečně budit,on byl tak roztomilej.

Když jsme ale pristavali,musel jsem ho nějak zbudit.
"Hej Martine!!" zarval jsem.
Lekl se,až nadskočil.
"Co?? Co se stalo!" byl zmatenej.
"Už přistáváme,promin že jsem zařval." ušklíbl jsem se přihloupě.
Ten už jen přikývl a pomalu se balil.

O 35 minut později

Vzali jsme si každý svůj kufr a Kuba najednou zjistil,že si s sebou nevzal řidičák.Ach jo:D.
Všechno se to řešilo,zatím jsme s Martinem a Honzou čekali před letištěm a pozorovali náš první západ slunce v LA.
Bylo to krásný a romantický.My dva s Martinem jsme si to museli vyfotit na instagram.

Po pár minutách se vše vyřešilo a Petr objednal auto,kterým tu počas našeho pobytu v LA,budeme jezdit.

Přivezli nám ho, a mohli jsme vyrazit k našemu pronajmutému baráčku,na těchto pár dní.
Všichni si začli vybalovat a vyklízet věci z auta dovnitř.
A pak došlo na rozdělování pokojů.
Byli tam dvě ložnice ,a protože Petr a Kuba jsou nejlepší pratelé,vzali si pokoj spolu. Honza se nabidl,ze bude spát na gauči v obyvaku.
To známena,ze druhá ložnice připadla mě a Martinovi.

Výlet v USA začíná...

Ahoj vsichni,takže je tu další část po delší době:D
vím,jsou prázdniny a moc se mi nechce psát,když je ted to volno :D ale nebojte !! Příběhy budou :D :)

Btw: Tu fotku v náhledu, jsem si nemohla odpustit :DDD...
A Vidíte? Na tyhle fotce je videt,ze měli společný pokoj a společnou postel :333

Enjoy

•Mavy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat