10.část

561 38 12
                                    

Z pohledu Martina...

Ráno jsem se vzbudil jako první. Obešel jsem postel a podíval se na Kovyho. Zda se mi to nebo ma červené ,otekle tváře a oči od breku.
Odešel jsem do kuchyně kterou máme společnou s klukama a postavil vodu na čaj. Sedl jsem si na barovou židli a uvažoval nad jestli Kovy brecel kvůli me.
Zalil jsem si můj ovocný čaj a sedl si na pohovku,když v tom se otevreli dveře od pokoje.

Z pohledu Kovyho...

"Nikdy ti to neodpustím!!" Řval na me Martin,když odcházel z mola pryč.
"Martine,pockej!" Volal jsem na něj do dálky. Seděl jsem na kraji mola a sledoval západ slunce. Byla noc a já se vracel zpátky do hotelu. Odemknul jsem vchodové dveře a vesel do pokoje. "Martine?" zavolal jsem tichým hlasem. Nikdo se neozyval a nikdo,nikde nebyl.
Přišel jsem do koupelny a viděl jsme něco co jsem vidět nechtěl.
"Martine!!!" Spadl jsem mu k nohoum a zmohl se jen velkých slz co mi padaly po tváři.
Martin lezel na zemi v koupelně a kolem něj byla krev.

Rychle jsem se zvedl celý zpocený a ubreceny z postele. "Byl to jen sen" tiše jsem si namlouval.
Podíval jsem se vedle sebe na spícího Martina,když v tom se mi zacaly kutálet další slzy po tvářích. Na jednu stranu jsem byl rád že ho vidím živého ale když vím,ze ho nemůžu obejmout. Bylo asi půl druhé ráno.
Potřeboval jsem okamžitě usnout a zapomenout.
Probudil jsem se docela brzy ráno a podíval se opatrně vedle me. Nikdo tu nebyl. Lekl jsem se,ze to vše nebyl sen,ale z vedlejší místnosti jsem slyšel ohrivajici se vodu.
Vstal jsem z postele a šel se podívat do kuchyně.
Otevřel jsem dveře a viděl Martina na pohovce jak si upijí čaj.
"Ahoj." Šeptal Martin aby neprobudil ostatní.
"Ahoj." Ani jsem se na něj nepodival a pospichal do koupelny. Cítil jsem své oči jako dva nafoukle polštáře.
Podíval jsem se do zrcadla a moje oči vypadali hrozně. Celé natekle a červené. Chladil jsem si oblicej studenou vodou kdyz jsem slyšel zasebou kroky.

"Kovy? Co se stalo?" Díval se na me v zrcadle.
"Ale nic,nic." Krčil jsem se u umyvadla aby mi neviděl do obličeje.
"Nepovidej,máš ubrečene oči." Rekl celkem starostlive.
"To nic,asi nějaká alergická reakce." Nechtěl jsem mu říkat pravdu.

Dnešek byl celkem vydařený. S Martinem jsme si i docela popovídali.
Dnes večer vyrážíme do NewYorku.
Moc se všichni těšíme,protoze je to nejkrásnější město v USA.
Tam nás čekal Honza. Udělal si svůj menší vyletek a teď se znovu setkáme.

Co jsme přijeli,rozdělili jsme si pokoje v hotelu a znovu jsem byl s Martinem.
Ten den jsme byli všichni natolik vysíleni z cesty ze jsme šli v pokoje a spali.
Martin se šel vysprchovat a já lezel na posteli a projížděl sociální sítě.
Martin vyšel z koupelny a tak jsme si mohli vystřídat role.
Vysprchoval jsem se,prevlikl a vesel do pokoje.
Martin lezel a evidentně spal.
Přišel jsem k němu,prikril ho a dal mu pusu na čelo.

To co se stalo potom,jsem rozhodně nečekal...

Je tu další díl!!!❤
Je 4:36 ráno a já dopsala další díl této povidky😂
Njn, když nemůžu spát tak píšu. Vždycky me napadá nejvic věci v noci. (Spíše rano😂)
Doufám ze se vám tento díl líbil a zatím.

Enjoy❤❤❤

•Mavy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat