To co se stalo potom,jsem rozhodně nečekal...
Z pohledu Kovyho...
Dal mi facku. Já se rychle odtáhl a vyběhl z pokoje pryč. Nečekal jsem te to udělá. Běžel jsem k Pedrovi a Housovi do pokoje.
Klepal jsem na dveře dokud mi někdo neotevřel.
Nějakou chvíli jsme u nich pobyl,naštěstí si kluci na me ničeho nevšimli,takže jsem nemusel řešit co se stalo. Byl tu i Ment s jeho kamarádem. Spolu tu natáčí video,proto jsme byli rozdeleni a každý byl jinde.Z pohledu Martina...
Lekl jsem se a dal někomu facku.
Rychle jsem otevřel oči a viděl Kovyho jak vyběhl z pokoje.
"Co jsem to sakra udělal!" Zanadával jsem nahlas. Nevěděl jsem co se stalo ale vím ze jsem mu dal facku,i když jsem nechtěl.
Vyběhl jsem z postele a hodil na sebe kalhoty s bílým trickem.
Nevěděl jsem kam mohl odejít,tak jsem se šel zeptat kluku vedle.
Zaklepal jsem na Mentuv pokoj,ale nic.
Zkusil jsem Pedruv s Housem.
Po chvíli mi otevřel House.
"Nevíš kde je Kovy?" Mluvil jsem celkem zadychane.
"Je tady?!" Otevřel dveře víc a ukázal na něj. Seděl na posteli a povídal si s Mentovo kamarádem.
"Řekni mu prosím ať zamnou přijde do pokoje,prosím." řekl jsem Housovi a odešel.Z pohledu Kovyho...
Začal jsem si docela rozumět s Mentovo kamarádem Tomášem.
Byl celkem fajn. Zapovidali jsme se a v tom někdo zaklepal. House sel otevřít a byl tam Martin. Otočil jsem se zpátky na Tomáše a dělal že o něm nevím.
"Kovy? Martin chce aby si šel za ním do pokoje." Bylo na Housovi vidět ze je docela zmatený.
"Emm,neříkal proč?" Popravdě jsem s ním nechtěl mluvit.
"To nevím,ale vypadal docela rozrusene."Šel jsem směrem nás pokoj.
Chvíli jsem stál před dveřmi a zaklepal,protože jsem neměl klíče.
Otevřeli se dveře a stal tam Martin s kartackem v puse.
Vesel jsem a sedl si na postel.
"Chtěl si mi něco?" Zeptal jsem se a koukal jsem na zem.
Vesel do koupelny vyplachl si pusu a přišel za mnou. Sedl si ke mne na postel.
"Moc se ti omlouvám. Strašně moc.Nechtěl jsem to udělat,když já se jen lekl.Nevím co to do me vjelo,ale neceho jsem se lekl a zareagoval jsem." Díval se na me a mluvil vaznym tónem.
Podival jsem se mu do očí."Tak ja ti ukážu co se stalo..."
Jé tu další dil❤
Doufám ze se vám libilEnjoy❤❤❤