KİLO ALMA TAVSİYELERİ ♡♡

1.6K 22 11
                                    

💐 Kilo Alma Tavsiyeleri 💐
💖 Kilo almak benim için gayet kolay bir şey. Ama bazı arkadaşlarımız kilo almak isterler. Onun için bu tavsiyeyi yazdım umarım begenirsiniz.
Saat 21.00dan sonra yemek ye. Böylece kilo alabileceğini düşünüyorum.
Et ürünleri tüket. Hamurlu yiyecekler ye.
Yerinden kalkma. Hep otur. 😂
Tabii kilo alacağım alacağım diye bir bakmışsınız 100 kilosunuz onun icin sakin bunlari abartmayin. Sadece yediginizden daha fazla yemek yeyin. Kahvaltinizi bol olarak yeyin. Akşam yemeğini de bolca yeyin. 4 öğünü de yapın. Böylece bence kilo alabileceksiniz. Umarım işinize yarar. 💖
Bence kilo almaya çalışmayın. Sonra çok zor verirsiniz. Kilo almaya değil de kas yapmaya çalışın.Bu önerilerim vücut kitle indeksi ortalamasının altında kalan yani aşırı zayıf olan arkadaşlar için. Eğer güvenli olsun kontrollü olsun diyorsanız bir uzmana gidin böyle çok da sağlıklı olacağını düşünmüyorum. Ayrıca ailenize de danışın. Uyarayım da sonra şeyolmasın. 😄 Kendinizi dengeli beslenmeye ve yemeye zorlayın. Spor yaparak kaslarınızı geliştirin. Kas da ağırlık yapıyor. Kemik ve kas yapınız güçlü olursa iyi güzel ve orantılı bçr vücuda sahip olursunuz. Öbür şekilde yağ yaparsınız.
Çok geç saatlerde yemek yemeyin. En geç 8 olsun.
Öğün atlamayın özellikle kahvaltı yapın.
Öğün neyse o öğüne göre yemek yiyin. Kahvaltıda kahvaltılık akşam yemeğinde hafif besinler tüketin. Yağ yapmazsınız.
Yemeğin üstüne bir de tatlı yerseniz çok kalori alırsınız.
Ekmek de aşırı kilo yapar. Beyaz normal ekmekten çok yemeyin. 1 öğün için 2-3 dilim yeterli.
Tam buğday ekmekleri var fırınlarda güzel oluyor dengeli beslenmek isterseniz. İkili tam buğday ekmeği deyin. Dilim yapsınlar. 1 öğünde 2 dilim 3 dilim yersiniz.
Ben beyaz ekmek yersem 50 gr (2dilim) yiyorum. Tam buğday da alıyoruz biz onu 75 gr yiyorum. (3 dilim)
Cips kola dondurma yağlı yiyecek abur cubur vs hep yağ yapar. Kilo alacağım diye bölgesel yağlanma olur bunlarla kilo almaya çalışırsanız. Sadece karnınızda ya da basen falan yaparsınız. Onun yerine dengeli bir şekilde normal kilonuz olsun.
Beğenmeyi ve yorumlamayı unutmayın. Kendimiz yazıyorum emek vererek lütfen karşılığını verin.💕
Teşekkürler şimdiden 😋
🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin