☀ Tatil Tavsiyeleri ☀
⓵ Tatile gidecekseniz fakat nereye gideceğinize karar veremediyseniz bu maddeyi kesinlikle okuyun. Benim önerilerim:
Antalya, İstanbul, İzmir, Muğla ben hep buralara giderim tatil için. Bence sizde bu 4 şehirden 1'ine gidebilirsiniz.
⓶ Bazı denizler çok kirli oluyor. Böyle denizlere gitmemeye çalışın lütfen. Hastalığa sebep oluyor.
⓷ Bikini giymeyi tercih edin giyemiyorsanız, şort giyebilirsiniz. Almak için LCW çok güzel bence.
⓸ Yaşadığın bölgede, şehirde arkadaşınla denize git. Ama ailen izim veriyorsa. Gidersen denizin derinlerine kadar gitme sakın. Allah korusun boğulursun sonra ailen perişan olur.
⓹ Bazı şişman kadınlar var mayo giyiyorlar ya. Bazı arkadaşlar dalga geçiyor onlarla. Sakın ama sakın. Sizi ilgilendirmez insanların durumu. Gerçekten en nefret ettiğim şey. (Çok kaba yazdıysam kusuruma bakmayın prensesler.)
⓺ Yüzmeyi bilmiyorsan sakın derinlere gitme boğulursun.
⓻ Bazı denizleri Suriyeli arkadaşlarımız doldurmuş. Mümkünse paralı plajlara gidin. Orada küfür ediyorlar. Bence en uygunu paralı kızlara özel plajlar.
⓼ Plaj çantanı yanınıza almayı unutmayın. Birazdan içinde olması gerekenleri yazacağım.
⓽ Çok fazla da yüzme ayakların uyuşur sonra kalakalırsın oracıkta. Onun için denize tek başına girmemelisin.
⓾ Plaj çantanda bulunması gerekenler:
•Güneş Gözlükleri
•Koruyucu Güneş Kremi
•2 Adet Havlu
•Şapka
•Cüzdan
•Saç Lastiği
•Pareo
•Gideceğiniz yerde büfe tarzı birşey yoksa mutlaka yanınıza ufak bir sandviç ve içecek almalısınız.
• Gözlük
Benden bu kadar. Umarım işinize yarar. Alıntı değildir. İstekler yoruma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Tavsiyeler
RandomGERI GELDIM BEBEKLERIM *DEMISLER PRENSES ÖLDÜ, YAZSINLAR PRENSESINIZ GERI DONDU*