👼🏼Aileden İzin Alma Yolları👼🏼
1. Ailenizi kendinize güvendirmez gerekiyor. Örneğin arkadaşlarınızla alışverişe gideceksiniz. Anneniz 4 te evde ol dedi. O saate evde olun. Bu şekilde güvenini kazanırsınız.
2. Tek başınıza bir yere gitmeyi düşündüğünüzde aileniz izin vermezse kardeşinizin de gelmesini isteyin. Yalnız olmazsınız ve kardeşinizi eğlendirin ki evde de ne yaptığınızı anlatsın.
3. Bir yere gittiğinizde telefonla annenizi veya babanızı arayın. Geldim diye haber verin. Bir sorun olmadığını bilsinler.
4. Örneğin bir tişört alacaksınız. Kararsızsınız. Annenizi arayıp fikrini sorun. Tişörtleri tarif edin ya da fotoğraflarını atın ve hangisini alabileceğinizi sorun.
5. Telefonunuzun sesini açık tutun. Aradıkları zaman size ulaşabilsinler.
6. Gittiğiniz yerde bol bol fotoğraf çekinin. Geldiğinizde gösterin ailenize.
7. Eğer bir şey için izin vermemekte ısrarcılarsa bir bildikleri vardır. Çok da fazla ısrar etmeyin. Başka bir gün önceden de izin vermemiştiniz bu sefer gitsem ne olur gibisinden söylerseniz bu kez izin vermeleri daha kolay olur.
8. Kötü arkadaşlıklar yapmayın ve onlarla gitmek istemeyin. Ailenizle sırf o yüzden sakın kavga etmeyin.
9. Kimlerle gideceksiniz sorusuna doğru cevap verin. Eğer yalan söylerdeniz ve öğrenirlerse size güvenini kaybederler.
10. Gideceğiniz yeri de doğru söylemelisiniz ki güvenleri azalmasın.
💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼
+10 sınıf tavsiyleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Tavsiyeler
RandomGERI GELDIM BEBEKLERIM *DEMISLER PRENSES ÖLDÜ, YAZSINLAR PRENSESINIZ GERI DONDU*