okulun ilk gunu - POPULERLIK

394 14 5
                                    

muhtemelen uzun bir yazı olacak ve belirtmek isterim ki bunlar benim düşüncelerim ve sadece sizinle paylaşmak istedim.

popülerlik konusu ile başlamak istiyorum.
ben popülerliğe inanmıyorum.bilmiyorum bana çok saçma geliyor.
popüler nedir? popüler birçok insanın tanıdığı bildiği kişi bence.insanlar sürekli popüler olmaktan bahsediyor ve bunun için çaba harcıyorlar.ama popüler insanları çoğu kişi sevmiyor.bazıları ise pek de iyi insanlar değil.peki niçin bu kadar uğraşılıyor?
popülerlik için kurulan arkadaşlıklar yıkılıyor ve zararın en büyüğünü siz çekiyorsunuz.bu yüzden popüler değil de sizin için kafa dengi olan insanlarla arkadaşlık kurun.
ve popüler olmak için olmadığınız biri gibi davranmayın.bu hem size hem de sizi sevenlere zarar verecektir.olmadığınız biri gibi davranırsanız size o halde değer veren insanlar aslında o kişi olmadığınızı öğrendiğinde ne olacak?sizden uzaklaşırlar.
unutmayın bir maskeyi çok takarsanız altındakini unutursunuz.

peki popülerlik diyorsanız; insanların seveceği ve saygı duyacağı biri olun.arkadaşlarınıza(sevmeseniz bile)saygılı davranın,aynı zamanda hocalarınıza karşı da.bu çok önemli saygı gösterirseniz saygı görürsünüz.düşünsenize biri size hakaret ediyor ve siz onun seviyesine düşmeyip ona hala saygılı davranıyor.inanın insanlar sizi daha çok sevecek hem de sizinle uğraşanlar yavaş yavaş bırakacaktır bunu.sonra etkinliklere katılın okulun için bir şeyler yapın sosyal olun.kulüplere katılın.insanlar zamanla sizi tanıcak ve alışacaktır sonra bir bakmışsınız etkinlik olunca ilk size geliyorlar ve sizi birçok kişi tanıyor olacak.

yani sonuç olarak;
1)kendiniz olun
2)kafa dengi insanlarla arkadaş olun
3)sosyal olun ve saygılı davranın herkese karşı

Yeni ortam:
Herkesle konuşmaya gayret edin.en azından az da olsa herkes hakkında bir fikriniz olun.kiminle konuşmayı daha çok severseniz yürütün muhabbeti.ama önemli bir konu var.hemen güvenmeyin insanlara.sırlarınızı vermeyin hemen.biraz süre geçsin tanıyın birbirinizi ondan sonra.çünkü insanlar gerçekten insanlar değişebiliyor ya da siz gerçek yüzlerini görüyorsunuz.ben bir hafta da değişen insanlar biliyorum.o yüzden dikkat edin.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin