Gözlerimi açtığım zaman kendimi kahverengi boyalı,boyası eskimiş bir evde eski karyolada uzanırken buldum.Tanımadığım kişiler gözlerini bana dikmiş beni izliyorlardı uyandığım zaman yaşlı bir teyze "Uyandı şükürler olsun"diye bağırďı.Birdenbire ağzımdan "ben nerdeyim?"sorusu çıktı.Genç kaslı adam onun cevabını veriyordu."Seni üç yıl önce bizim bahçenin önünde birakılmış bulduk.Kaldırıp doktora götürdük,doktor bir dram yaşamış iyileşmesi için bayağı bir süre beklemeniz lazım.Uyandığında hiçbir şey hatırlamıyor olabilir,dedi.Bızde seni eve getirdik ve üç yıl sonra uyandın
Dillerimin ucundan anne kelimesi çıktı.Kaslı adam"bir şey biliyorsan söyle"dedi.Ben de babam annami bı..bıçakladı diye kekeledim.Kaslı adam yaşlı kadına bakıp"Sen biraz dinlen ondan sonra gelir tanışırız.Kapı kapandı ve dışarı çıktılar ben de rahatladım ve uzanıp düşünmeye başladım ama bir türlü üşünemiyordum.Çünkü annemin bana seslenişi kulaklarımda çınlıyordu.
Yaşlı kadın yanıma geldi benim" adım Safiye"dedi ben sustum."Ne o ismini hatırlıyamıyor musun? "Davut.Benim ismim Davut"dedim.Aslında ismim Davut değildi ama kulaklarımda o isim çınlıyordu.Neden bilmiyorum.Galiba annemle ilgili ama hiçbir şey hatırlayamıyorum.
"Hey Karadeniz de gemilerin mi battı?Dalıp gittin"dedi Safiye teyze.Kaslı adam "Benim adım Muhammet" dedi."Ben Davut" dedim."Davut çok güzel bir isim" Muhammet abi uzaklara daldı galiba bir anısı çanlanmıştı."Muhammet abi " diye seslendim. "Davut benim erkek kardeşimdi savaşta öldü aslında sadece o değil bütün ailem, bütün herkes.Biz hakkari'de yaşıyorduk Hakkari o kadar güvenilir bir yer değildi,sorunluydu. Bir gün bir bomba patladı o bombadan çok az kişi sağ kaldı onlarda göç peşindeydi ben de göç edenler arasindaydim.İşte o zaman Safiye teyzeyle tanıştım ayağından yaralıydı onu kağnıya koydum ve Hatay'a kadar getirdim.O bana anne oldu, ben ona evlat biraz acilarimız dindi.Ben ailemle fazla zaman geçirmedim aile bağım kopuktu onlar öldükten sonra çok acı çektim özellikle kardeşim.Çünkü kardeşim ölmeden önce ben ona bağırmıştım.Sana bakınca kardeşimi hatırlıyacağım İnşallah onun gibi yürekli mert biri olursun."dedi.Onu dinlerken boğazıma bir düğüm oluşmuştu.Acaba benim anım neydi, neden aklıma bu isim gelmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN KAYIP YOLU
Mystery / ThrillerHayatımın yolunu yanlış çizmişim ama pes etmiyorum