Yavaş yavaş gözlerimi açtı ve açmadım karanlıktı kör olduğumu sandım korktum ve bağırdım. Sesi de çıkmıyordu sonra biri gözlerime dokunup bir şeyi çekti o anda gözlerimin bir bezle ağzımında bantla tutturulmuş olduğunu gördüm, ellerim ve ayaklarım da bağlanmıştı. O adam bana bir şeyler söylüyordu
-Sen Ahmet'in oğlusun değil mi dedi ve bandı çıkardı.
-Ahmet mi? Şaşırmıştım Ahmet de kimdi..
-Salak doğruyu şöyle.dedi adam ve elindeki kamçıyla sırtım vurdu. Yalvardı bilmiyorum dedim ama hala vuruyordu sonra galiba direncim kalmadı ve.....
-Sen ahmet'tin oğlusun doğruyu söyle seni Eda denen o aşağılıkla gördük.
-Ya ben annemi daha bugün tanıdım ne olur inanın ya dedim ve başımdan geçen karanlık geçmişi anlattım.
Sonra benim gözlerimi tekrar kapatıp arabaya attılar. Acaba nereye gidiyorduk.
Birden araba durdu ve beni indirdiler. İçeriye geçince gözümü açtılar. Havasız en üstünde bir pencere olan depoya gelmiştık.
Bir adam onumde diz çöküp bana bir şeyler anlatmaya başladı.
-Bak oğlum senin baban yani baban olacak adam senin gerçek baban değil.Senin annen on dokuz yaşındayken Anıl diye birini seviyordu ve onunla evkenecekti ama ailesi izin vermedi ve Ahmet le onu evlendi fakat annenin Anıl'dan çocuğu vardı ama henüz bir aylıktı ve herkes o çocuğu Senin baban dan olduğunu sanıyordu ama o...
-Benim oğlum.
Sesi geldiği tarafa baktım ve kopyamı gördüm. Adamda yanım geldi ve beni sardı oğlum dedi kucakladı ve ağladı.Çok şiddetli ağlıyordu.
-Baba... Sen beni bırakma ne olur. Dedim derken aģlıyordum. Sonra babam beni serbest bıraktı ve elimden tutup dışarı çıkardı annemin yanın gidiyorduk galiba artık bir ailem olacaktı. Ahh aile.
****
Annemin yanına geldik ilk önce ben girdim annem ağlıyordu galiba vicdan azabı çekiyordu yanın gidip "ağlama ana bu günlerde geçer "dedim."Çünkü....."
-Ben varım aniden ıçeriye babam girdi ve bizim yanımıza geldi. Annem şoka uğramıştı. Babam annemin saçını okşayıp kokladı Annem de ağlamaya devam etti."A..an..anıl" Sen misin? Dedi annem"Ah reyhanım benim "dedi babam. Anneme reyhan diyordu dünyada çıkan ilk bitki.İnşallah hep böyle mutlu oluruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN KAYIP YOLU
Misterio / SuspensoHayatımın yolunu yanlış çizmişim ama pes etmiyorum