1.kapitola

39 1 0
                                    

Ahoj jmenuji se Sofie,je mi 16 a mími koníčky je plavání,jízda na koni a učení cizích jazyků. Tedy nevím jestli se to dá brát jako koníček ale baví mě to. Momentálně bydlím z rodiči v jedné vesnici jménem Dobřichovice. O pár kilometrů dál do jednoho města chodím do 1. Ročníku jazykové školy. Je tam skvělí kolektiv. Ale nedávno mi máma oznámila jednu špatnou zprávu. Stěhujeme do prahy. Je to velkoměsto a já na to nejsem vůbec zvyklá. Za 2 týdny končí prázdniny. A my se v říjnu stěhujeme. Máma mi říkala pár informací. Jediné co jsem s toho vnímala je že to bude na Praze 4 a že školu budu mít 300 metrů od bytu. Jedná věc je pozitivní, a to je to že na té jazykové škole v Praze je více možností. Takže budu mít mnohem větší šanci že vystuduju a půjdu za svými sny do cizích zemí. Ale jinak kamarády opouštět nechci.

Zrovna jdu ke koním. Mám svého koníka duela je to anglický plnokrevník a je mu 6 let. I když původem je to dostihové plemeno tak skáče výborně! Mamka mi dovolila vzít si duela do prahy.ustájíme ho v chuchlické stájí a budu za ním jezdit 3krát týdně MHD. Ale z plaváním bohužel končím.

Toto je 1. Episoda doufám že se vám to bude líbit. Až se sem chytí hodně čtenářů tak vždy na konci příběhu budete hlasovat o osudu Sofie. A abych si nahnala čtenáře tak vám prozradím že tento příběh bude o youtuberech :) děkuji za přečtení .

Nový Život Kde žijí příběhy. Začni objevovat