Super Péťa má dnes rande z Dení!! Ale se mnou je to horší.... jsem v nemocnici kvůli zhoršení psichiky.. zítra mě mají pustit. Je to strašné mám hrozně depresí.. občas nevím jestli bych to neměla ukončit. Ten život. To trápení..
Najednou přišla sestra a řekla : máte návštěvu. Vešel Martin. Třeba mě má rád?.. ale o tom pochybuju.
Ahoj kájí. Řekl mi. Chvíli jsme si jen tak povídali a já měla pořád smutnej výraz. A najednou mě začal Martin lehtat a já se strašně smála :D snažila jsem se mu to oplácet. Ale nešlo to. Nwm co se to se mnou stalo ale můj obličej se k Martinovi začal přibližovat. Ale on uhybal. V tu chvíli jsem si uvědomila že ke mě nic necítí. Nwm proč ale řekl promiň a odešel. Brečela jsem na pokoji.. obejmula jsem si nohy a brečela jsem. Najednou se začaly otevírat dveře a v nich stál Péťa. Sednul si vedle mě a objal mě. Řekla jsem mu co se mi stalo a on mi slíbil že s ním promluví. :) Povídali jsme si a on na mě byl strašně hodný. Řekl mi že Dení to rande zrušila. Bylo mi to líto ale dál jsme si povídali byla jsem strašně smutná. Petr mě obejmul a dal mi pusu. Ta Pusa se potom změnila v líbání. Chvíli jsme se líbali a potom přišla sestra a Petra vyhodila z důvodu konce návštěvních hodin.
Ležela jsem a přemýšlela co bude dál. Jestli mám chodit z Petrem nebo zkoušet Martina ...
Najednou na můj pokoj vtrhl Martin. Řelk že ne ní moc času. Udiveně jsem se zeptala na co? A nejenom jsem ho ucítila přilepeného na mích rtech. Do vnitřního přišel doktor a řekl super vy jste tu pro Sofii? Martin zakoktal aano. Tak to je super.
Martin neměl být ten kdo si mě vyzvedne. Ale nad tím jsem nepřemýšlela... Martin líbal úžasně. Úplně jsem z hlavy vypustila Petra a šla s Martinem k němu domů.byla tam jen jeho matka která během chvilky odjela. Když se zabochli dveře tak Martin přišel ke mě a začal z proslovem musela jsem se smát :D takže milá sofinko určitě si pamatuješ blablabla..... jeho proslov mě nazajímal byla jsem zabraná do jeho očí a do té vůně všude v bytě. Přiblížil se ke mě a políbil mě. Šly jsme smêrem pokoj a tam jsme si sedly na postel. Pořâd jsme se líbali i když jsme spolu ještě nechodili. Když se mě zeptal na vztah bez váhání jsme řekla ano. A on mě svalil na postel a polibky mi zasypal krk i poprsí.
ČTEŠ
Nový Život
FanficPříběh o dívce jménem Sofie. Sofie se se svou rodinou odstěhuje z vesnice do města. Co jí tam ale čeká? -minipříběh bude mít přibližně 10 částí.