3.epizoda

19 0 1
                                    

Na celé škole mám jenom 2 kamarády. Můj nejlepší kamarád je Petr. je na mě hrozně hodný. Ale zase do Martina jsem zamilovaná ale ten se mě tolik nevšímá. Dnes když jsem šla že školy tak sem si sedla na lavičku a musela počkat asi hodinu a půl než přijede máma. Sem snad úplně vypatlaná že sem si nevzala klíče. Asi po 10 minutách šel že školy domů Martin a ptal se mě proč sedím venku. Z mím falešným úsměvem jsem odpověděla že jsem si nevzala klíče a musím čekat na Mámu. On řekl aha a odešel. Myslela jsem si že si jen šel odnést tašku a přijde ven. Ale to se nestalo... máma měla zpoždění. Najednou řekl povědomí hlas: co tu děláš Sofie? No jasně byl to Petr moje záchrana. Vysvětlila jsem mu proč čekám venku. Šibálsky se na mě usmál a šli sme se projít. Po cestě mi vyprávěl jaký to bylo když jsem tu nebyla. Prý ho pořád holky otravovaly atd. Z procházky jsme spěchali rychlé domů, jelikož Petr měl koncert. Po cestě jsem mu řekla že sem zamilovaná do Martina. On se mě doprovodil domů a se smutkem odešel.

Doma

Mamka ví že miluju Martina a není s tím moc spokojená. Dnes mi říkala toto: Sofi vykašly se na Martina. Buď z Petrem. Říkala si mi že Martin se jen tebe podíval a nechal tě tam... a petr ti daroval svůj vzácný volný čas. Víš ue ho jen tak díky muzice nemá.

Pořád se nad tím zamýšlím. Máma měla tak docela pravdu ale já prostě miluju Martina.

Ááá zvoní budík. Vůbec se mi nechce vstávat. Ale škola je škola a ve škole mě to baví. Ano asi jsem divná ale baví mě to.

Petr dnes není ve škole. Asi se spozdil na koncertě. Nebo zaspal. Byly jsme celý den spojení z druhákem. A bylo to fajn protože zrovna chyběla moje spolusedící (😂😂,) Amanda, a vedle mě seděl martin. strašně krásně voněl. nemohla jsem se té vůně nabažit.

Šla jsem domů že školy a za mnou šel martin. oslovil mě a omluvil se mi za to že mě tam nechal a pozval mě do kina. řekla že se jen doběhnu připravit. doma jsem skála radostí.

Vešli jsme do obrovské budovy na Smíchově a měl Martin nechtěl říct na jakej film půjdeme jen mi řekl že to začíná v 17:30 a bylo 16:54. běžela jsem k obrovské tabuli si přečíst jaký film začíná v 17:30... nevěřila jsem svým očím on mě vzal na horor silent hill a ještě k tomu ve 3D. odpověděla jsem: naposled a taky poprvé jsem viděla horor ve tak v šesté třídě! A ještě k tomu scary movie! On mě obejmul a tím taky uklidnil. šli jsme si společně koupit popcorn a já pořád byla nervózní. posadili jsme se na sedátka a začaly reklamy. a potom i celý film. úplně jsem se klepala.

Když film skončil a šli na MHD přišla mi sms od mámy: ahoj  Sofí Nestíhám a proto budeš přez noc doma sama.

Normálně doma sama vydržím ale teť je to jinak. Martin mi nabídl jestli nechci přespat u něj že je doma taky sám. Bez váhání sem souhlasila.

Doma jsem si zbalila věci a šla o 2patra výš k němu do bytu. Otevřel dveře a na mě zase dolehla ta úžasná vůně. Všechno tam tak úžasně vonělo! Když jsme se večer najedli otevřel martin víno.

U něho v pokoji mě pustil spát na jeho letiště a sám si ustlal na zemi. Akorát mu trochu překážela výbava na natáčení.

Další díl již brzyište mi do komentářů názory

Nový Život Kde žijí příběhy. Začni objevovat