4.Hei tată

53 5 2
                                    


-Gata! Spun dupa ce am scris ultima propozitie, de data asta m am trecut pe mine de obicei imi lua sa termin un proiect o saptamana ,dar de data asta l am terminat in patru zile bineinteles cu ajutorul lui Justin care am aflat multe despre el in acest timp. Ii placea inchetata de  caramel la fel ca si mie chiar m a invitat si in oras ,este un tip super.
Era ora cinci dupa amiaza ,Justin plecase deja iar eu ma plictiseam,m am aruncat pe canapea si am deschis tv.ul, m am uitat pe toate canalele dar nu era nimic interesant am inchis tv ul si mi am luat telefonul mi am bagat castile in urechi si am dat drumul la muzica aleotoriu. Am iesit din casa si am inceput sa ma plimb,pe strada era o femeie ce avea in mana niste buchete mici de margarete, ii placeau tatei aceste flori mereu ii aduceau mamei cand pleca in oras ,imi era dor de el , m a invatat sa joc baschet sa ma autoapar sa gatesc,tata era si un bun bucatar ,rar mama gatea si cand o facea tata ii tinea compania a fost cel mai bun tata si sot din lume.

-Scumpo de ce plangi? Ma trezise femeia misterioasa ,mj am dus mana pe obraz si am observat ca era ud

-Imj mi s dor de tata ,a murit cu cativa ani in urma ,ii placeau foarte mult margaretele,acum puteam sa o vad mai bine era batrana,par alb cu riduri ,parea o femeie buna si se citea pe fata iei ca viata ei nu era usoara.

-Uite iti dau buchetul asta gratis .spune si imj intinde un buchet

-Nu pot sa l accept spuneti mi cat costa

-Du te la tatal tau. Spune si imj zambeste ii multumesc si am luat o la pas spre cimitir.

Dupa cateva minute de mers am ajuns la mormantul tatei.

-Hei tata ,asez buchetul de florj pe mormant . imi lipsesti. S au intamplat foarte multe lucruri. Sunt in echipa scolii de baschet feminin am incercat sa renunt dar profesoara nu ma lasa sa parasesc echipa. Nu vreau sa joc  pana si fiecare minge imi aduce aminte de tine. Nu vreau sa joc.

Flashback

Am aruncat mingea din nou dar iar nu a intrat in cos .

-Minge rea! Renunt . ma asez eu suparata pe micul teren de baschet din spatele casei.

-Hei scumpo. Se aseaza tata langa mine punandu ma in poala lui.Cine te a suparat?

-Mingea!Nu vrea sa intre in cos,numai vreau sa joc baschet in viata mea.

- Vei reusi !trebuie sa ai rabdare ,nu trebuie sa renunti imediat,trebuie sa incerci pana vei reusi stiu .

-Ba nu

-Vino !

Ma ia tata in brate si ma duce pana la teren ,ma pune jos si ia o minge ,o pune in mainile mele si ale lui deasupra alor mele ridica maine sus o data cu ale mele si arunca mingea si acesta cada in cos

-Yes !a intrat ! Sar eu bucuroasa

-Niciodata sa nu renunt la baschet ,bine? Ma intreaba tata

-Bine

Now

In ziua aceea i am spus tatei ca n am sa renunt ,oare avea dreptate? Imi place la nebunie baschetul  ,era visul meu sa castig trofee poate ar trebui sa o iau de la capat



Cred ca capitonul asta nu o sa va placa am scris putin si nici nu prea am avut ideei ,vroiam doar ca Alex sa inceaca sa joace din nou in fine vreau sa stiu ce va placut pana cum ,ce vreti sa schimbați ,pe scurt parerile. Voastre

Jocul dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum