#Alex
Ma priveam pentru ultima oara in oglinda. Aratam diferit adica eram de nerecunoscut. Cine ar fi crezut ca am sa-mi dau tenesii pe tocuri? Nici acum nu stiu cum Cassey m-a convins sa le port.Rochia pe care o purtam era de culoare violet avand minecile lungi si decolteul din dantela neagra,in picioare aveam pantofi negri cu bereta. In ultimele doua zile Cassey a stat pe capul meu ca sa invat sa merg pe tocuri evident ca am luat cateva cazaturi.
Ma intorc cu spatele la oglinda sa-mi iau paltonul negru de pe pat dar ochii imi cad pe cutia ce avea desene cu oameni de zapada,era cadoul lui Dylan de Craciun un oftat imi scapa printre buze cand imj amintesc ca l-a acuzat pe Justin . Ma imbrac cu paltonul si inainte de a iesi mai privesc o data cutia si parasesc camera mea. Toti ceilalti erau la biserica iar eu eram in intarziere,deschid usa de la intrare si il vad pe Justin ce vroia sa apese pe sonerie.-Justin?intreb eu mirata de prezenta lui
-Vin de la biserica mama ta mi-a spus ca vei intarzia si m-am hotarat sa vin sa te iau ca ma sunt 10 minute pana incepe. imi spune batand cu degetul ararator in ceasul de mana ce il purta
-10? De ce n-ai spus asa de la inceput? il intreb agitata si ma conduce la masina lui unde imi đeschide usa si o inchide dupa ce intru eu apoi intra si el si pornim spre biserica.
**************
Eram in restaurantul unde va continua nunta ,nu m-am obosit sa-mi schimb tinuta desi aveam alta rochie,dansul mirilor trebuia sa inceapa dar eu nu-mi gaseam "cavalerul."
-Domnita! tresar la vocea ragusita din spatele meu ma intorc si il observ pe Dylan aplecat cu o mana intinsa. Imi acordati acest dans? contiunua el
-Nu am de ales si trebuie sa dansez cu tine. ii intind mana morocanoasa. Ne indreptam spre ringul de dans ce ne astepta celelalte perechi.Muzica clasica rasuna prin boxe. Mi-am pus mainile pe umerii lui Dylan iar acesta si-a pus mainile pe mijlocul meu.
-Se pare ca ai inceput sa iesi cu Julian. scuipa Dylan calm,prea calm
-Justin. il corectez eu. privind jos la pasii pe care ii faceam sa nu ma impiedic sau sa-l calc pe picioare ,de parca n-ar merita.
-De parca mi-ar pasa. isi da ochii peste cap si isi duce mana peste capul meu rotindu-ma . Josh si Cassey ni se alatura pe ringul de dans . Atmosfera se incingea,dansam mai repede de parca as fi fost bagata in priza. Chiar daca nu mai simteam picioarele acestea tot continuau sa danseze . In sfarsit muzica se termisa-se iar noi luaram o pozitie de final,Dylan imi ridica-se piciorul tinandu-l in aer iar eu ma tineam de gatul lui rugandu-ma in gand sa nu cad. In boxe incepu o melodie lenta aleasa de Cassey pentru dansul mirilor. Toate perechile se imprastiau de pe ringul de dans. Ma desparc de Dylan si ma asez la masa langa Nicol si Justin.
-Wow!Nu credeam ca stii sa dansezi atat de bine. ma imbraziseaza noua mea prietena
-Nici eu.spun si incepem sa radeam amamdoua.Dupa dansul mirilor Cassey ma i-a de mana si ma duce afara.
-Cassey ce cautam aici?o intreb si observ cum lua ceva din portbagajul masinii lui Josh ,maresc ochii cand vad cutia de cadou ce vroiam.sa o dau lui Dylan de craciun.Cum a...
-Stiu ca sunteti certati dar e pacat de cadoul pe care l-ai luat ,doar e Craciunul.imi intinde cadoul.Ne intoracem si observam 2 chelneri ce aduceam o masa pe roti acoperita cu o panza galbena,probabil era tortul. Il zaresc pe Dylan la masa butonand telefonul,iau o gura de aer si merg spre el. Cand ajung langa el acesta imi simti prezenta si se ridica in picioare intrebandu-ma din priviri e in cutie.
-Craciun fericit!ii intind cadoul ferindu-ma de privirea lui. Il deschide si ridica geaca bej pe care i-am luat-o. Iti place? il intreb curioasa
-E minunata! imi spune proband geaca.
-Am luat-o inainte de evenimentul cu ....ma rog cand ai batut ....mi-a placut foarte mult dar era singura marime si m-am gandit ca ...stii tu...in fine trebuie sa plec. ma intorc ca sa plec dar imi prinde bratul .
-Pleci inainte sa-ti dau cadoul meu de Craciun? ma intreaba iar eu ma intorc catre el curioasa . Scoate din buzunarul sacoului o cutie patrata din catifea rosie.Mi-o intinde iar eu o iau nesigura. O deschid uitandu-ma in ochii lui apoi privesc cadoul,era o bratara argintie cu note muzicale prinse de ea. Dylan o ia din cutie si mi-o pune la.mana ,se apropie de urechea mea si imi sopteste "Craciun fericit". Ii timteam respiratia pe gatul meu si simt cativa fiori reci pe sina spinari.Nu intelegeam de ce aveam senzatia asta ma indepartez de el si privesc spre multimea care conjura masuta pe roti si incep sa aplaude. Ma apropii de ei impreuna cu Dylan si il observ pe Josh imbracat in mos craciun.
-Josh? spun amuzanta
-Craciun fericit, surioara! imi intinde o cutie mica portocalie. O deschid si scot pandantivul in forma de inima,il deschid si inauntru era o poza cu mine si cu Josh.
-E superb!imi imbratisez eu fratele.
-Craciun fericit!
Nu prea am fost inspirata in acest capitol,sper sa va retraiti Craciunul .😁☺
CITEȘTI
Jocul dragostei
Teen FictionAlex o fata timida se indragoste de Dylan,play boy.ul liceului. De teama ca sa nu.l piarda Ashley cea mai populara fata din liceu il plateste pe Justin care se cede prietenul lui Alex sa o tina departe de Dylan