Dupa ce am plecat de la cimitir am hotarat sa merg in parc. Soarele incepea sa apuna si luna vrea sa preia conducerea. Memele incet -incet isi iau copiii acasa dupa minute in șir de joaca. M -am asezat pe o banca și un cațel alb cu pete negre vine spre mine si imi pune la picioare o minge verde.
-Hei,Spiky! O voce barbateasca se auzi iar cainele fugi dupa un copac.Unde e mingea? Se mai auzi inca o data vocea aceea care imi separea destul de cunoscuta,cainele revine din nou la picioarele mele ia mingea si i-o duce stapanului ,cainele fuge din nou spre mine sare pe banca si incepe sa ma linga
-Hei!Gata,opreste te! Zic eu incercand sa sa l dau la oparte
-Jos ,Spiky! Se auzi vocea stapanului iar cainele il asculta ,iar eu ca uit ma uit cine e posesorul cainelui. Sangele imk inghetase in vene ,creierul parca nu mai vroia sa functioneze ,eram o piatra intr un lac fara fund.
-Hei! Spune incet si se aseaza langa mine pe banca
-Hei!spun si eu incet
-Ce faci?
-Stau ,tu?il intreb la randul meu
-Si eu,m am gandit ca mi ar prinde o plimbare mie si lui Spiky.
-Wow ! De obicei e de rau cand faci asta. Incerc eu sa l tachinez
-Sa fac ce?
-Sa gandesti .
-Foarte amuzant. Isi incruciseaza mainile la piept prefandu se suparat.
-Nu stiu daca te intereseaza dar am terminat proiectul. Incerc eu sa port o discutie cu el
-Singura?
-Nu ,cu Justin. Macar el nu ma lasat pentru o clipa de placere. Il incalc pe nervi
-Nu a vrut sa se intample asa ,s a dezbracat in ....
-Nu mi pasa! Tip la el ,pana si cainele s a speriat. Nu trebuie sa mi dai explicatii ,nu sunt iubita ta si asa sunteti voi cand o femeie isi deschide picioarele voi sariti pe ea,voi barbatii sunteti niste nemernici. Spun aceste cuvinte mai incet de data asta. Maine ne vedem pe teren ,ok?
-Ce?Parca nu vroiai sa mai joci baschet,ce s a intamplat?
-Tu nu trebuie sa mi dai explicatii asa ca nici eu nu trebuie sa -ti dau,ok? Ma ridic de pe banca si plec repede spre casa ,era intunet deja si nu puteam sa zabovesc mai ales ca noaptea umbla toti motanii in calduri.
Am iesit din parc si ma simteam urmarita,m am uitat in spate dar nu era nimeni ,incep sa merg si niste pasii mici se auzea in spatele meu maresc pasul aprope alergand iar pasii se auzeau mai bine ,cineva ma prinde de brate sibma trage intre doua blocuri ,sunt lipita de perete tot tinuta de prate , era bezna Si nu puteam sa vad fata individului. Acesta mi a hâșiat hainoracul subtire rămânând doar in bustieră un sentiment de teama ma cuprinde .
-Ajutor! Tip eu iar individul imi pune mana la gura
-Termin repede,scumpo! Imi spune individul muscandu-mi lobul rechii nu mi-a mAi ramas decât sa plâng si sa mă rog. Incepe sa. Ma sarute pe gat caborând tot mai jos ajugând la sâni ,incearcă să-mj de-a jos bustiera dar cineva il da jos de pe mine ,il loveste in fațã si alunca căzănd. Acea persoana se indreapta spre mine ma ia de mana si iesim intre cele doua blocuri
-Cine esti?il intreb si ij dau drumul de la mana acesta se intoace ca să-l pot vedea mai bine. Dylan ?
-In carne si oase. Spuse el plictisit.
-Cum m-ai gasit?
-Era destul de intuneric de cand ai plecat si vroiam sa fiu sigur ca ajungi acasa intreaga. Spune si isi da jos hainoracul ramanand intr-un tricou alb mulat ce ii punea in evidenta fiecare muschi.. Tine e frig.
-Multumesc !ma imbrac repede si ridic manicile pana la nivelul coatelor pentru ca era lung. Mirosea divin ca el...ce tot spun? Imi dau o palma mintal.
-Vrei sa te conduc acasa? Ma intreaba el
-Nu-i nevoie
-Nu-i nevoie? Puteai sa fii violeta daca nu eram eu ,mergi! Imi ordona si ma apuca brutal de brat si ma trage dupa el
- Opreste-te! Te urasc!
-Ma urasti?si de ce ma rog? Ma intraba el confuz
-Mai si ma intrebi? Vrei sa-ti improspatez memoria? Cand eram in generala eram cei mai buni prieteni dar cand celelalte fete au inceput sa le creasca sâni si tu m-ai lasat balta Pentru ele asa ca nu ai nici un drept asupra mea !alerg repede spre casa fara sa-i mai astept un raspuns .
Dupa cinci minute ajung acasa urc scarile ma inchid in camera arunc hainoracul de pe mine arucandu-l undeva in camera ma arunc in pat si ma scufund in intunericul meu.
####
Eram in sala de sport si ma uitam la cos iar. Apoi la mingea din mana mea. Pot sa o fac! Imj spun in gand arunc mingea se loveste de marginile cosului iar apoi cade in cos.
-A intrat!sar eu fericita,niste batai din palme mi-au atras atentia,Dylan era la usa aplaudand. Ce cauti aici?
- Nu m-ai chemat tu la antrenament?
-Gata antrenamentul! Spun si fac cativa pasi sa ies din sala dar ma prinde de brat si ma trage in fata lui
-Uite am fost un dobitoc,atuncea am inceput sa gust din viata sa ma distrez dar nimic nu se compara cu tine cum ne distram noi doi si fratele tau,mai tii minte cand am vandalizat gradina doamnei Greta cu hartie de toaleta ? Nu voi uita niciodata acea zi,vrei sa o luam de la capat sa fim prieteni din nou?
CITEȘTI
Jocul dragostei
Teen FictionAlex o fata timida se indragoste de Dylan,play boy.ul liceului. De teama ca sa nu.l piarda Ashley cea mai populara fata din liceu il plateste pe Justin care se cede prietenul lui Alex sa o tina departe de Dylan