6.Adevarul

35 3 0
                                    

-
-Uite am fost un dobitoc,atuncea am inceput sa gust din viata sa ma distrez dar nimic nu se compara cu tine cum ne distram noi doi si fratele tau,mai tii minte cand am vandalizat gradina doamnei Greta cu hartie de toaleta ? Nu voi uita niciodata acea zi,vrei sa o luam de la capat sa fim prieteni din nou?

-Mi-au dat lacrimile! Spun eu cu o voce emotionata falsa. Ai vrut sa te distrezi? Ai plecat dupa ce l-am ingropat pe tata, erai cel mai bun prieten al meu,de atunci nu am mai avut nici un prieten d frica sa nu ma paraseasca asa cum ai facut tu.
Poftim distractie! Ii arunc o ultima privire desgustata si ies din sala de sport,cica crea sa fim din nou prieteni,idiotul. M -am asezat pe o banca din curtea liceului si am inceput sa citesc o carte,simt cum cineva se aseaza langa mine si imi ridic capul din carte era Justin.

-Hei!spune el

-Hei...spun si inchid carte punand o in geanta

-Ce faci?

-Nimic.tu? Il intreb la randul meu

-La fel..stii daca nu facem nimic ce ai zice sa mergem la o intalnire?

-Ce? O intalnire?imi propune el

-Da..ce zici?

-Scuze nu am chef...ii zic si imi iau geanta si plec

#Justin

Dupa ce a plecat Alex telefonul meu a inceput sa vubreze

#Ashley:Trebuie sa vorbim.

M.am riducat de pe banca ducandu.ma la cafeneaua in care ne intalnim eu si Ashley. Dupa cateva minute de mers am intrat in cafenea  Ashley era la masa impreuna cu Emma si Sophia.

-Fetelor trebuie sa plecati. Le spune Ashley fetelor cand m.a vazut pe mine.Fetele plecasera iar eu m.am asezat pe un scaun.
Sper ca ai vesti bune. Incepe conversatia blonda

-Pai nu prea ...am invitat.o in oras dar nu a vrut sa vina,mai am nevoie de timp. Incerc sa.i explic situatia

-Timp? De cand timp m.ai ai nevoie? Ti am dat mai bine de o luna. Ce fel de baiat esti de nu reusesti sa cuceresti o fata?

-E greu. Nu pot sa flirtez cu ea cand Dylan e mereu in preajma

-Dylan?! intreaba ridicand putin tonul de data asta. Ce nu intelegi prin sa dispara din preajma lui Dylan? Eu te platesc sa o tii separte de el iar tu ii apropii mai mult? Nu uita ca viata mamei tale este in mainile mele eu te platesc ca sa.i cumperi medicamente si fara banii mei dadea de mult coltul.
Se ridica scoase cativa dolari pentru a plati nota si pleaca

Jocul dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum