#Alex
Am ajuns acasa..eram extenuata am avut o zi lunga prima oara m.am certat cu Dylan apoi a aparut Justin cu intnirea lui. De ce viata mea se complica pe zii ce trece?
-Tu.! Apare Cassey in fata de parca i.as fi furat averea
-Eu? Intreb confuza
-Te asteptam!Vino!spune si ma trace de mana pana in living unde erau vro 7 fete.
Ele sunt Julia si Ann i.au masuri pentru rochiile domnisoarelor de oanoare,ele sunt verisoare mele Carla si Karina,sunt gemene,prietenele mele Rebecca,Sue,Jessie si Jenna- Buna!le salut pe fiecare . Si eu ce caut aici?
-Si tu esti domnisoara de onoare ,prostuto.
-Eu? Intreb uimita. Julia si Ann imi luasera masurile repede.
-Ok daca am terminat cu asta vreau sa va rog sa mai stati si la cina pentru cavelerii vostri.
- Super sunt lifnita ne-ai tarat toata ziua prin magazine. Se plange Carla o tipa bruneta cu ochii verzi parea la prima vedere de treaba,iar sora ei geamana semana fizic cu ea ,parea mai retrasa stand mai mult pe telefon.
-Bine ma duc sa ma schimb. M.am dus in camera mi.am luat o lebjerie albastra o salopeta de blugi rupti in genunchi si un tricou negru. M.am dus in baie mi.am dat jos hainele de pe mine am facut un dus racoritor de maxin 10 minute ,m.am sters repede pe corl m.am ingracat ,mi.am prins parul intr.o coada de cal m.am incaltat cu tenesii mei mei negrii si am coborat jos.
Masa era plina erau multj tipi care nu i.am vazut niciodata langa ei era Josh fratele meu.
- Hei Joshi.ii sar in bratele lui-Hei iubita..! Si ma imbratiseaza ca un urs.
-Aer! Spun sufocata de imbratisarea lui
-Scuze baieti ea e sora mea Alex,Alex ei sunt prietenii mei Zack,Tommy,Vincent , Robert si Michel
-Buna!zic ei in cor
-Buna le raspund la salut,m.am asezat langa Cassey,era ceva ciudat suntem 6 fete de onoare si am numarat doar 5 cavalari oare a facut Cassey o greseala?
-Cas suntem 6 fete de onoare dece sunt numai 5 cavaleri?o intreb eu pe Cassey
-Stai linistita apare si cavalerul tau. In acest timp se auzisera soneria.Probabil a venit. Se duce fuguta spre usa,peste cateva secunda isi face prezenta inca o persoana masculina in incapere,iar eu iau umplu paharul de langa farfuria mea cu apa si il duc la gura.
-Buna seara tuturor! Pun paharul pe masa si imi pun maine la gura din cauza tusei.
-Te simti bine?ma intreaba Josh
-Da m am inecat putin.
Cassey se aseaza la locul ei si imi sopteste
-A venit!
-Yey! Flutur mainile sarcasmica
Asa zisul cavalerul meu de onoare se aseaza pe scaunul liber de langa mine rajjnd,ahh ce n.as da sa.i sterg ranjetul
-Buna domnisoara ce faci?ma untreaba el tot rajind
CITEȘTI
Jocul dragostei
Teen FictionAlex o fata timida se indragoste de Dylan,play boy.ul liceului. De teama ca sa nu.l piarda Ashley cea mai populara fata din liceu il plateste pe Justin care se cede prietenul lui Alex sa o tina departe de Dylan