Rapor

2 0 1
                                    

Okula gider gitmez. Karşılarına siyah ince çerçeveli gözlüğe sahip hafif dalgalı açık kahverengi saçlı ve ela gözlü bir çocuk çıkar. Sarah "Akamatsu-senpai sizin burada işiniz ne,  siz genelde kızlara sarkmakla meşgul  olursunuz" Akamatsu "Sizde kızsınız belkide sanada yazıyorum. .." Sarah " Sacmalamayin lütfen! Sizin gibi bir playboyla asla çıkmam!  Neyse ne istiyorsunuz? " Akamatsu " Komutan sizinle ilgilenmemi istedi! Rapor mudur ne verin şu kağıdı, işim var! " Cecilia " Yani yavsaman gereken bir kaç kız var. "  Akamatsu " Tamam hadi verin bakalım  şu rapor şeyini. "  Sarah " Rapor dediğin  kağıt parçası değil!  Şimdi dinle,  şu ana kadar incelememize göre hiçte suç örgütüne benzemiyorlar  Claris isminde bir kadın var onlar için sanki bir anne,  bir kiz var Jasmine o bir abla ve hepsi sanki bir aile gibiler fakat Lucifer ile Claris arasındaki bağ çok farklı kadın ona ayrı değer veriyor sanki kendi çocuğuyumus gibi,  ayrıca yaptıkları şeyin iyi bir şey olduğunu zannediyorlar , yaptıkları ise  kötü çeteleri ve örgütleri yok ediyorlar . Zaten karargaha ugrayacagiz detayları orada konuşuruz. " Akamatsu " Her zamanki gibi sertsin tam sevdiğim gibi bu aşşalayici konusman hep hoşuma gidiyor. Neyse ben birinci sınıfların katına bir ugrayacagim, görüşürüz. " dedikten sonra okul binasına yöneldi.  İki kız iğrenerek baktı Akamatsu'ya ve okula doğru yöneldiler. Bir anda şu sesi duydular "Sarah - chan bakıyorum yeni arkadaş edinmişsin!" Sarah bir bakar ki arkadan Emily yaklaşmakta. " Emily-chan yanlış anladın o klubten bir arkadaşım" Emily kendini tutamayip kahkaha atmaya başladı "E tanıştır o zaman ben de sizle takilirim. " Sarah " Bu Cecilia, bu da Emily " der birbirlerini işaret ederek. 
Sınıflarına giderler. Sarah içeri girmeden önce Cecilia " Klube bir uğra derim. " der Sarah anlar ki komutan okuldadir.
Sınıf oldukça geniştir.  Emily ' nin yanında ki yerine oturur içi hiç rahat değildir ve bu durumu farkeden Emily " Ne oldu neden bu kadar dalginsin?"  Irkilen Sarah " Yok sabah Akamatsu - senpai  ile karşılaştık.  Gene yavsadi. " Emily " Aman takma onu, çakma playboy o. " Sarah gülümsemek ile yetinir.
Teneffüs olduğunda Cecilia ile buluşup klub odasına gittiler.  Okuldan bir öğretmenmis gibi giyinip davranan Shizuki " Evet Lightning kardeşler raporunuzun tamamı lütfen!  Sarah bana Claris'i anlat" Sarah " Claris, Lucifer yüzünden bu çeteye katılmış. Anladigim kadariyla onu bu dünyadan kurtarmak istiyor.  Ona ayrı bir sevgi ve değer veriyor sanki bir anne gibi davranıyor.  " Shizuki " Anlıyorum ya sen Cecilia ?" Cecilia " Komutanım bende daha çok Jasmine ilgimi çekti çok tatlı herkese bir abla gibi davranıyor ama en tehlikeli olan Max, Claris'in sağ kolu ama daha çok Lucifer ' a bağlı daha iyi incelememiz gerek!"
Shizuki " İstediğiniz gibi olsun! Dikkatli olun! " ikisi birden "Emredersiniz"
Eve dönerler çok aciktiklari için hemen yemek yapıp yediler ardından birer kahve alip karşılıklı koltuklara oturup sohbet etmeye başlarlar. Öyle dalarlar ki sohbete kapı tıklandığında ikiside  çığlık atarak sıçrar. Sarah , Lucifer ' ın verdiği silahı eline alır ve sessizce kapıya gelir " Kim o?" Der sakin ama seri kanlı bir ses " Benim adim Rico de diabola lütfen kapıyı açın Madam beni Lucifer - sama gönderdi. " Sarah kapıyı açtığında karşısında bir Uşak kılığında kendinden en fazla üç yaş büyük bir çocuk görür.  Irkilerek geriye çekilir ve " Ne istiyorsun!" Der " Söylediğim gibi beni Lucifer - sama gönderdi. " Sarah eliyle çocuğun içeriye girmesini işaret eder çocuk saygıyla ve dik bir yürüyüş ile içeri girer. Sarah "Lucifer-sama beni mi çağırıyor. "

İki DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin