Turnuvaya bir gün kalmistir. Cecilia ve Sarah, Lighting kardeşler olacaklardır. Sarah dövüşecek, Cecilia ise akıl hocalıgi yapacaktır. Cecilia " Merkezden gelen mesaja göre turnuva şehrin dışında Şato gibi bir evde yapılacak. " Sarah şaşkınlığıni gizleyemez " Şato gibi ev mi?" Cecilia "Aynen öyle acele edelim. "
Gündür çabuk geçer. Vakit gelir. Kızlar turnuva alanına giderler. Şansa ikinci onlardır. Ama ilk önce Lucifer ' ın gelişi beklenir. O gelince herkes ayağa kalkar ellerini göğüslerine götürürler ve "Lucifer-sama..." nidalari ile karşılarlar. Ringin kenarındaki koltuklarda oturan Sarah ve Cecilia kızıl saçlı çok göz alıcı bir kadının balkon misali yerde öne doğru ilerlediğini görürler. Kadın kollarını iki yana açar ve "Evet beklediğiniz o an geldi şimdi dövüş zamanı, dövüşün bu haftanin ödülü Lucifer-sama ile teke tek dövüsmek. Elbette bu ödüllerin en büyüğü dahası var para ödüllerini de unutmayın. Turnuva başlasın! "
Sarah işlerinin kolaylastigini düşünür. İlk dövüş sıska orta yaşta bir kılıç ustası ile dev gibi bir adam arasında geçer. İri adam sıska adamı kanlar içinde bırakır ve "Lucifer - sama görüyorsunuz sizle dövüşecek kişi benim..." der mide bulandirici kahkalar içinde. Ardından iki amerikan güreşçisi onların ardindan da bir kac serseri çıkar. Sıra Sarah'a gelir, ringe çıkar karşısında iriligine rağmen çok aktif bir iki kılıç kullanıcısı vardır. "Kolay zafer karşımda ufak bir kız var! Güzelim zahmet etmissin ödül benim, kaybol sana zarar vermek istemiyorum. " der adam, Sarah "Çok konuşmada kapisalim babalık! "Adam sinirlenir "Uyarmadi deme seni lime lime edeceğim! " der ve hızla saldırır sağdan soldan alttan ve üstten bunlar rastgele ve düzensiz yani sinirle yapılan hareketlerdir. Sarah bir sağa bir sola kaçar eğilir alttan hızlı bir yumruk indirir adama. Adam bir an nefesi kesilir ve "İmkansız bu ufak kıza mı yeniliyorum."Diye gecirken aklından kendinden geçer herkesten büyük bir alkış kopar. Seyirciler onu ayakta alkışlarlar. Tam bu sırada Claris denen kadının sesi duyulur" Sarah bunu bir şükran olarak gör! Çünkü: Lucifer - sama seninle dövüşmek istiyor. " Sarah "Lucifer-sama öyle istiyorsa benim için bir onurdur." der başı dik bir şekilde kendinden emin.
Bir anda iki yana çekilir aralarından tamamen siyahlar icinde kısa boylu biri çıkar. Arenaya gelir sırtındaki Kılıçlari onunla konuşan kadına verir " Diğerlerini yukarıda bıraktım. " der. Kadın basiyla onaylar. Sarah' a döner ve " Isteğimi kabul ettiğin için teşekkür ederim. " Sarah şaşkınlık ile " Aşağı in velet seninle değil Lucifer - sama ile dövüşecegim!" Claris atılır "Saygısız karşındaki Lucifer - sama ..." Lucifer lafını böler "Uzun zaman oldu biri bana böyle sert davranmayali, onu suçlama kimse benim görünüşümü bilmiyor. Hadi dovuselim" der. Sarah basiyla onaylar ve Claris aralarına geçer ve "Kurallar:iki taraftan biri pes edene kadar bitmicek ve öldürmek yok Lucifer - sama hiç hoşlanmaz! " der ve geri çekilir. Tam bu sırada Lucifer, Sarah'a arkasını döner ve iki elini 'dilediğin yerden saldır' dermiscesine yana doğru açar. Ve o anda Sarah üstüne atılır elini kapişonuna atarki yüzü gözüksun. Fakat Lucifer geriye bir tekme savurur ve tekme Sarah' ın karnına gelir nefesi kesilir ve geriye uçar adeta, ağzından tukurukler sacarak. Buna benzer pek çok hareket yapar. En son alttan tekme atacakmis gibi yapar ve elini kapişona denk getirir hızla çeker fakat sadece havalanir çünkü durumu fark etmiş ve bir eliyle tutmaktadır. Lucifer'in olduğu tarafta olan ve yüzünü görmeye çalışan Cecilia sadece iki yeşil göz görür bir de çok masum bir çocuk yüzü. .. Lucifer iki elini pes etmiş bir modda kaldırır ve "Çok güzel ablacik benimle oynadığın için teşekkür ederim Claris - san lutfen onu ödüllendirin. Bu arada senin hocan kim? " Cecilia Lightning şu kızıl saçlı kız, kız kardeşim." Sizinle daha çok oynamak isterim ablalar. Yakinda gorusmek uzere. .."