İlk görev

6 1 1
                                    

Kahvaltıdan sonra herkes sohbete dalmış. Sarah'lar ise çaylak oldukları için bulaşıklari yıkama görevi onlara kalmıştı. İşleri bitince birer çay alıp masaya geri döndüler sohbete katıldılar ortam genelde Harry'nin salakliklariyla herkesin yüzünde bir tebessüm oluşturuyordu ki. Claris içeriye girer ve "Yeni bir göreviniz var, Tokigawada eski bir depoda büyük bir teslimat gerçekleşecek. Ünlü silah tüccari Robert Billcats A terör örgütüne sekiz roket atar on beş uzi iki adet de havan topu satacak bu satışı durdurmamiz ve onları ortadan kaldirmamiz gerek. Lucifer gelmeyecek. Caylaklarida yaniniza alın Ivan onları koruyun ve ne iş yaptığımızı gösterin bu dünyayı kirleten çöpleri temizleyin! " ivan "Claris - san elbette merak etme temiz bir iş olacak. Harry suyunu çıkarma sakın yoksa ceza alacaksın gene. "
Harry "Biliyorum resmen ev ödevi verdi. " Claris " Ödev demişken ingilizce ödevleri ne durumda? " Jasmine endişeli bir tonda " Claris - nee emin misin daha yeni geldiler korkutmayalim." Claris tatlı bir şekilde "Korkma Jasmine öğrenmeleri gerek hem biz kötü bir şey yapmıyoruz insanlara zarar vermeye çalışanları ortadan kaldiriyoruz ." Mavi saclari rüzgârla dalgalanirken ikisinin omuzlarına elini koyup "Ben Lucifer'in ikiz bıçak kullanan casusuyum o ne isterse yaparım hem o da benim gibi kötüleri ortadan kaldiyor benimle takılın nede olsa sizden büyüğüm. Bana Jasmine-nee diyebilirsiniz. " Ikiside evet dermiscesine başlarını sallarlar.
Depoya varınca bir sürü korumayla karşılaşırlar. Ivan ve Harry uzaktan hepsini indirirler. Jasmine ve Boris arka kapıdan içeri girerler. Sarah ve Cecilia ise Jasmine ' nin ardından girerler Max ismindeki çocuk ise karargahtan onları yönlendiriyordu. Max sarışın ela gözlü bir Uşak gibi giyinen bu çocuk Claris'in sağ kolu durumunda Sarah yaşlarında genç ve zeki bir çocuk. Max onları yönlendirmeye başlar "Jasmine-chan şimdi sağa dönün kapının ardında iki adam var soldaki camın ordada kamera var dikkatli olun. " Boris " Gençler dikkatli olun !" Der ve içeri girerler önlerine geleni öldürürler. Son olarak Robert kalır Boris "Lucifer'in selamı var" der ve tam alnından vurur.
Max, Claris'e döner ve " Görev tamamlandı Claris - san! " der Claris biraz sert bir tonda " Gidenler sağ salim dönene kadar görev bitmiş sayılmaz! " Max "Özür dilerim! Elbette ki zaten yola çıktılar birazdan buradadirlar"
Bir süre sonra gelirler Claris " Lightning kardeşler biz gorevlerimizi bu şekilde yaparız sağ salim dönene kadar görev bitmez sakın unutmayın bunu, alın bunları Lucifer gönderdi. " deyip birer tane silah verdi. Birinde S harfi diğerinde C harfi vardı. "Lucifer - sama'nin emriyle ben yazdım ki kime ait olduğu belli olur. " der Max . İkiside teşekkür edip bellerine takarlar gerçekten özel yapim olduğu çok bellidir. Bir anda Lucifer ortaya çıkar ve "Beni takip edin nasıl kullanacağınızi öğretim. " der ve dışarıya karargahin arkasındaki talim alanına gider ve kendi silahını çeker ve talim için hazırlanan plakalara ateş ederek nasıl kullanmaları gerektiğini söyler. Sarah "Peki sizinle birlikte çalışacağız ki bu kötü dünya bir nebzede olsa temizlensin!" Cecilia " Güzel dedinde okul ne olacak? " Lucifer "Devam edeceksiniz fakat çıkışta buraya geleceksiniz çünkü. .." Sarah atılır " Burası bizim evimiz değil mi? " Claris gülümseyerek onaylar. Lucifer ise sessizce ortadan kaybolur Claris'de ardından.
Ertesi gün okula gider Sarah'lar yeni bir hayat başlar onlar için zor ve yorucu bir hayat.

İki DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin