Claris'in gerçek yüzü

6 1 1
                                    

Sarah ve Cecilia yukarıya, Claris'in odasına çıkarlar. Kapıyı iki kez tıklayıp beklerler , kibar bir tonda " Girin!" Sesini duyup içeri girerler. "Sanırım herkes ile tanismissiniz?" Ikiside "Evet tanıştık, buraya bizimle konuşmak istediğiniz için geldik" Claris " Kısaca burasinin nasıl bir yer ve kişiler olduğumuzu açıklamak isterim. " Sarah " Bize bir aile gibi oldugunuz söylendi fakat Lucifer - sama ile ayrı bir baginiz var gibi." Claris " Sizinde bildiginiz üzere biz bir aile gibiyiz ve sizlerde bu ailenin birer ferdisiniz! Lucifer ile aramdaki bağa gelecek olursak uzun bir hikaye ..." Cecilia " Dinleriz" Claris " Nerden başlayacağım bilemiyorum ama. .. durun her şeyden önce nasıl tanıştık onu anlatayım! Dört yıl önce yirmi veya yirmi bir yasindamiyim ne evet yirmi ... ne ise , ben sokak köşelerinde dolaşır , aç kalmamak için çalar cirpardim amacım kardeşimi, annemi ve babamı öldürenlerden intikamimi almak için yaşıyordum. Bulunduğum kasabada ünlü bir uyuşturucu çetesi vardı. Onların lideri rus Baron Triskov 'du bana ailemi öldürenlerin yerini ve adını bildiğini söylemişti bu yüzden ona çalışirdim, onun için çalar ve uyuşturucu satardim. Bir gün bana daha çok para silah ve öldürme emrini verenin yerini söyleyeceğini fakat onunla beraber olmamı istedi. Ofkeden deliye döndüm. Tam girtlagina cebimdeki cakiyi saplayacaktim ki bir ses duydum ^ O geldi patrona haber verin onu koruyun! ^ benzeri seslerdi. Kısa bir süre sonra bulunduğumuz odanın kapısı kırıldı içeriye ivanlar girdi ve ortalarından dokuz ,on yaşlarında bir çocuk, bana baktı ve ^ Onu öldürecek misin ?^ dedi şimdi yapmayacağımi söyledim o ise ^Iyi ben onu öldürmek için buradayım ^ dedi Triskov ise ^Beni koru ve onu öldür ve bende sana istediğini vereyim. ^ çocuk ise ^Aileyi sen katlettigin halde hala kandiriyorsun değil mi ? Sırf güzel ve acı çekiyor diye çünkü acı çekene geçici merhem verirsen senindir^ şok olmuştum o ise kırmızı kabzali kılıcını kinindan çıkarıp saldırı pozisyonu almıştı tam saldırmak üzereydi ki ^Sen değil ben öldürücem, beni yıllarca kaldırdı onun yüzünden tek yapmadığım bedenimi satmamak oldu az kalsın onuda yapacaktam^dedim göz Yaşları içinde cakiyi Triskov' a sapladim. Kendi kanında boğuldu, o ise adamlarına geri dönmek için emir verdi ^Benide öldür zaten başka bir amacım yoktu lütfen aileme kavusayim!^ bana döndü gözlerindeki hüznü ve kederi gördüm ve ^ Bu küçük çocuğun bu dünyada işi ne?oyun oynamali çocuk çünkü^ Oda elini uzatıp ^Ablacik benim arkadaşım olur musun? Sohbet edecek kimsem yok hem birbirimize çok benziyoruz yolumu kaybetmek üzereyim beni eğit yaşam ne , ölüm ne çok öğrenecek çok şey var! ^ ben donakalmistim aklıma onu bu durumdan kurtarmak kardeşime olan özlemimi onda gidermeye ve onu bir nebzede olsa bu dünyadan kurtarmak istediğimi fark ettim ve elini tuttum o gün bu gündür ona elimden geldiğince anne abla arkadaş olmaya çalıştım ama onu gereği kadar tanıyamadım. .. Sözünü tamamlayamaz çünkü içeriye Lucifer girer ve " Claris - san cikolatalarim nerde kakoulu sütümde yok acıktım da" Claris çok tatlı bir ses ile " Çok fazla abur cubur sağlığa zararlı, ben bir şeyler hazirlarim şimdi lütfen biraz sabret." Lucifer masumca basiyla onaylar . Sarah "Sama eki eklemediniz" Claris " Onu düşmanlarımizin yanında ve bazen diğerlerine söz geçirmek için kullanırız ama diğerleri genelde kullanır " Lucifer " Claris - san çok iyi bir arkadaş bana kitap okumayı ve benzeri şeyleri o öğretti "der kızlar müsaade isterler ve çıkarlar. Odalarına çıkarlar, gece yarısı büyük bir çığlık ile uyanirlar ses Lucifer ' ın odasından gelmektedir. Sarah aralık kapıdan baktığında Lucifer ' ın Claris'e sarılmış ve kafasını onun göğsüne gömmüs ve Korkudan titrer bir halde görür Claris ise "Hepsi kötü bir kâbustu Lucifer korkma yanındayım hatta kay bakayım bende senle uyuyacağım korkacak bir şey yok! " der sakinleşen Lucifer , Claris'in kollarında sanki küçük bir çocuğun annesine sanıldığı gibi sarılıp uykuya dalisina şahit olurlar. Harry "Arada oluyor böyle duyduguma göre kötü bir geçmişi varmış tek bilenin Claris - san olduğunu biliyorum bir tek." Sarah isr içinden " Bu nasıl korkulan bir suçlu masum bir çocuk ya bu " der odalarına çekilirler fakat Sarah o gece hiç uyuyamaz ve böylece düşünceler içinde sabahlar.

İki DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin