"Pane bože Teddy musíme na hodinu za chvíli začíná obrana proti černé magii a supluje nás Snape teda vlastně jeho obraz ale to je jedno pořád rád srazí body Nebelvíru!!." Začínám hysterčit protože si Teddy geluje ty svoje dokonalý Ehm.... teda vlastně tyrkysový vlasy skoro půl hodiny. A navíc nás supluje Snape. A všichni víme jak "miluje" Nebelvír a Poberty . A Teddy je jen tak náhodou syn jednoho z nich takže vážně by se nám nehodilo přijít pozdě.... "arg Teddy dělej!" Zakřičím na celou chlapeckou koupelnu. Asi se ptáte co dělám u chlapecký koupelny no tak nějak jsem v noci nemohla spát a tak jsem šla za Teddym a usla jsem vedle jeho postele no tak jsem rovnou použila i jeho koupelnu. Ale co . Teddy vyšel z koupelny. "No konečně to jsi tam otevíral tajemnou komnatu nebo co?" Zeptala jsem se ironicky. Chytila jsem ho za ruku a rozeběhla se s ním do učebny OPČM. Sihly jsme to jen tak tak. Obraz na katedře byl zatím prázdný. Ale hned jak jsme si sedly se objevil profesor Snape. "Dnes si probereme vlkodlaky." Podíval se na Teddyho a povýšeně s nechutí se ušklíbl." Kdo mi řekne jakým způsobem může vzniknout vlkodlak?" Přihlásila jsem se. Ale bylo mi jasné že mě bude ignorovat tady šlo jen o to aby mohl provokovat Teddyho" Pane Lupine?" Pousmál se tím jeho zlým úsměvem. " Kledba se dá získat buď tak že vás pokouše vlkodlak a nebo také dědičně" řekne Teddy a já vidím jak se mu napínají všechny svaly v těle. "Vlkodlaci jsou krvelačná stvoření která se neštítí ničeho jsou schopni i zabíjet. A jsou to lidi jenom na půl. Jsou pro nás nebezpečí a když se naštvou i jako lidé mohly by někomu vážně ublížit" řekl chladně a podíval se znovu na Teddyho. " Lžete!! Vlkodlaci jsou mírumilovní lidé až na některé výjimky. Většinou se bojí o své blízké a tak moc nenavazují vztahy ale když si najdou opravdové přátele tak to můžou být velice milý lidé. " Skoro jsem křičela" A to víte jak slečno? Vy snad nějakého vlkodlaka znáte a nebo je tady v místnosti že je tak chráníte?" Zeptal se posměšně. Nesmím prozradit Teddyho. "Ne ale vlkodlak v lidské podobě je stejný jako kterýkoliv člověk." Řekla jsem se strachem v očích. Co když Teddyho prozradí. Vždyť on ví co je zač. Teddy mě pod lavicí povzbudivě chytl za ruku a věnoval mi smutný úsměv.
"Za dva týdny ve středu je úplněk tak v noci pořádně poslouchejte možná uslyšíte vytí" řekl ještě s arogantním úšklebkem na konec hodiny....
.......................................,......,.....,......................................................
Zdravím mé unikátní kouzelnické hůlky je tu další kapitola po pravdě Snape byl pěkně hnusnej vůči Teddymu a co si na hodinu se Snapem říkáte vy?
No nic uvidíme se u další kapitoly zatím pá
ČTEŠ
Jen Já A Ty (FF...Teddy Lupin, Christa Malfoyová)
FanfictionPříběh vyprávějící o životě Teddyho Lupina a Christy Malfoyové. On je metaformág a vlkodlak. Ona mu chce pomoct a být mu na blízku. Co se stane když se bratranec zamiluje do svojí sestřenice a naopak.