"Jako další je Přeměňování s Mcgonagalkou." Řekla jsem Teddymu který se mě snaží pořád rozveselit po tom jak mě rozhodil Snape.
Došly jsme do učebny Přeměňování. Žáci si sedaly a na stole seděla mourovatá kočka. Došla jsem ke katedře a usmála se na kočku"Dobrý den paní ředitelko" řekla jsem potichu aby to nikdo neslyšel. Vím že takhle sleduje chování žáků o přestávkách a nebo jestli někdo přijde pozdě. Kočka se na mě podívala zapředla a mňaukla. Došlo mi že si mám jít sednout. Šla jsem dosedla jsem vedle Teddyho. A najednou zazvonilo ovšem učitelka se neproměnila takže někdo chybí. Ohlédla jsem se na dveře které se otevřely a v nich stál Potter a Fred Weasly. Šly si najít místo. "Uf říďa tu ještě není" řekl Potter Fredovi. Pane bože to je idiot. Podívala jsem se s úsměvem na kočku na stole ta se podívala na mě zapředla. A já věděla co to znamená. Ano poslední dobou si s ředitelkou rozumím a trochu jí pomáhám schodit Potterovi hřebínek. Hlasitě jsem řekla "hej Pottere víš že jdeš pozdě?" Zasmála jsem se protože vím co bude následovat. "Ale no tak Malfoyová přece bys mě hned nenabonzovala ředitelce?" Posmíval se mi. Ušklíbla jsem se" To ani nemusím stoupla jsem si a šla před katedru otočila jsem se na Pottera. Rychle jsem se usmála na kočku po mojí pravici a dále sledovla Pottera. "Jak nemusíš vždyť tu není tak jak jinak by se to mohla dozvědět?" Zasmál se. "Kromě té tvé kočky tu není nikdo" řekl musela jsem se hlasitě zasmát. "Kéž by moje kočka byla aspoň z poloviny tak inteligentní jako tahle Pottere. A kéž by ty jsi měl aspoň setinu mozku jako moje kočka ta alespoň pozná zvěromága." Řekla jsem a zašeptala "teď paní ředitelko". Kočka skočila a v letu se přeměnila na paní ředitelku. Potterův výraz mě dostával. "Jděte si sednout pánové. Slečno Malfoyová prosím vy také." Usměje se na mě. Jdu si sednout k Teddymu a ten si se mnou pod lavicí plácne."Dnes jste v OPČM probíraly vlkodlaky. Za doby Pobertů byl také jeden vlkodlak na této škole. Ale měl skvělé přátelé kteří mu pomáhali při proměnách. Asi se ptáte jak vždyť vlkodlak po proměně zabije člověka hned jak ho uvidí. Ale jeho přátelé se staly zvěromágy. Stejně jako jsem já. Každý zvěromág se promění ve svého patrona. James Potter se měnil v jelena. Sirius Black ve velkého psa. Petter Petingrew ve krysu. Díky tomuto mohly trávit úplňky s jejich vlkodlačím přítelem ." Řekne a podívá se přímo na mě a Teddyho. Kývnu protože i přes to že jsem v prvním ročníku mám s paní profesorkou velice blízký vztah. Chápu co ten pohled znamenal. "Teď vám rozdám knihy každý má jinou a můžete se z nich lecos naučit. Za týden mi předvedete co umíte a možná se vám povede i stát se zvěromágem." Začala rozdávat knihy. Vím že mi dá tu ve které je podrobný popis jak se stát zvěromágem i já sama jsem se jí jednou svěřila že se to chci kvůli Teddymu naučit. Došla ke mě povzbudivě se na mě i na Teddyho usmála a řekla mi "už se těším až mi ukážeš tvojí úplnou proměnu na zvěromága" přikývla jsem a na lavici mi přistála velká kniha s modro tyrkysovým obalem a nadpisem.
Jak se stát zvěromágem=podrobný popis.
Když jsem se rozhlédla zjistila jsem že ostatní mají jenom knihy o teorii a nebo obecně o přeměňování. Teddy dostal knihu
jak udělat vlkodlačí lektvar.
Oba víme že vlkodlačí lektvar se netýká přeměňování ale té noci která bude už za dva týdny ve středu. Usmála jsem se na něj. A ústy naznačila "to zvládneme".......
...........................................................................................................
Zdravím mé unikátní kouzelnické hůlky. Je tu další díl v co myslíte že se Christy promění a taky by jste si chtěli tak rozumět s ředitelkou?
No nic uvidíme se u další kapitoly já se s vámi loučím a zatím pá
ČTEŠ
Jen Já A Ty (FF...Teddy Lupin, Christa Malfoyová)
FanfictionPříběh vyprávějící o životě Teddyho Lupina a Christy Malfoyové. On je metaformág a vlkodlak. Ona mu chce pomoct a být mu na blízku. Co se stane když se bratranec zamiluje do svojí sestřenice a naopak.