11. otcův dopis

127 7 2
                                    

"Christin!" Otočila jsem se a uviděla jsem Teddyho jak ke mě běží s dopisem v ruce a sovou na rameni." Christin." Vydechl a sova se mu na rameni zachvěla. Poprvé jsem se na ní pořádně podívala. Počkat. To je Darkie sova mého otce. S otazkou v očích jsem se podívala na Teddyho. Ten se na mě usmál. "Myslel jsem že bys byla ráda u toho až se podívám na odpověď od tvého otce." Pousmál se. "Tak už to otevři" řekla jsem naléhavě. Rozlomil pečeť a vytáhl popsaný pergamen.

Milá Christin
Milý Teddy
Můj spor s Potterem trvá, ale nejsem jako můj otec proto se pokusím vám nezkazit vánoce. Když se on nebude chovat jako idiot tak já taky ne. Neříkám že z nás budou přátelé , ale pokusím se ho respektovat pokud on bude respektovat mě. Jsme přeci dospělí. Teda já jsem nevím jestli Potter někdy dospěl.
No každopádně pokusím se to vydržet aspoň o vánocích kvůli vám dvoum. A Teddy můžeš se u nás kdykoliv stavit. Můj otec je v azkabanu a já tě rád uvidim. Přeci jenom jsi můj synovec.
Váš Draco Malfoy.

"Wow Teddy jak jsi to udělal?" Zeptala jsem se překvapeně. "Co jak jsem udělal?" Odpověděl otázkou. "No jak jsi ho přesvědčil?" .. "To je moje tajemství" řekl se šibalským úsměvem. Nemám chuť to z něj páčit. Za týden odjíždíme k Potterům. Uvidíme jak bude táta mít pevné nervy.

Jen Já A Ty (FF...Teddy Lupin, Christa Malfoyová)Kde žijí příběhy. Začni objevovat