Bölüm 8

107 5 1
                                    

sırat güneysu

dilek birden bağırınca herkes odaya doğru koştuk. odaya gidince herkes gördüğü manzara karşısında şok olmuşlardı. canından çok sevdiği kardeşi yerde kanlar içinde yatıyordu.herkes ilk şoku üstünden attığından ilk kendine gelen sırat tı. hemen kardeşini kucağına aldı ve bağırmaya başladı.

"dilek ağlama şu anda yağmurun bize ihtiyacı var güzünü seviyim ağlama." kendisini de ağladığın bilmeden canı kanı kanlar içindeyken hiç bir şey düşünemiyordu. hızla kucağında kardeşiyle aşağı indi arabaya yavaşça bindirdi neçirvan hızla direksiyona geçip gaza basmaya başladı. dikiz aynasından bakınca herkes arabalara biniyordu. korkuyordu canından çok sevdiği kardeşi şimdi kanlar içindeydi her kimse canına bunu yapanı bulursa daha fazlasını yapıcaktı. gerekirse soyunu kuruturdu. kardeşi için canını bile verirdi. hastaneye geldiklerinde hemen sedyeye yatırdı kıymetlisini. acil ameliyata alındı. durumu kritikti.

yazardan

herkes büyük bir endişeyle bekliyordu ameliyatta ne oldu diye.doktor dilek bir köşede ağlıyordu kardeşi onu yanlız mı bırakacak sorusu aklına her geldiğinde deliricekti. sırat ağa yre oturmuş ameliyathanenin kapısını yumrukluyordu. daye zelal ağıtlarını yakıyordu kızına bir şey olursa kocasına nasıl anlatacaktı hiç bilmiyordu. vedat ağa ise sevdiği kadını iyi olması için dua ediyordu. bekleyiş biraz fazla sürmüştü. dilek sonunda dayanamayarak odasına gitti doktor önlüğünü ve kartını aldı ameliyathanenin kapısına geldi tam açıcaktı ki kapı açıldı  hemşireyi durdurup soru sormaya başladı.

"ben doktor dilek hastanın durumunu merak ediyorum onu hakkında bilgi almak istiyorum"

"doktor hanım hastanın kalbi durdu onu çalıştırmaya çalışıyoruz ama nafile hastayı sanırım kaybettik" bu sözleri duyan herkes ağlamaya başladı herkes perişandı. ameliyathanenin kapısı açıldı içeriden doktor samet çıktı.dilek e bakarak kafasını olumsuz anlamda salladı. buna inanmıyordu kardeşi ölemezdi hemen çeri daldı onunla birlikte samet de kardeşi orada cansız bir biçimde yatıyordu bu olamazdı hemen yanına gidip kalp masajı yapmaya başladı sonunda olmayınca doktor  samet onu dışarı çıkardı kendisi içeride kaldı tekrar kıza baktı yanına yaklaştı eğilip nefes alıp almadığına baktı nefes alıyordu hemen hemşireler rahat nefes alması için solunum cihazına taktılar. BU ALLAH IN bir mucizesiydi hemen ameliyatı bitirip hastayı yoğun bakıma aldılar...

çok geç oldu biliyorum lütfen affedin. yazım hatam olmuşsa affola... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yağmurun sevdası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin