Multi=Savaş aşkınızzMelisa bende hoşlanıyomuydu?
Birden ameliyathanenin kalıpı açıldi. İçeriden dudakları morarmış kurumuş ve kafası sarılı Melisa çıktı. Sendeyede öylece hareketsiz yatıyodu ölü gibi Melisayı götürdüler ve ardından doktor çıktı.
"O iyi mi?" dedi merve çaresizce.
"İyi bir ameliyattı. Ama hastamızın hayati tehlikesi devam ediyor. Bitkisel hayata girebilir. O yüzden yoğun bakıma aldık" deyi gitti.
Her şey benim yüzünden olmuştu.
Masal doktorun yanına gidip.
"Onu görebilir miyiz?" dedi.
"Evet ama sadece 1 kişi " dedi.
Masal kafasını sallayıp. Yanımıza gdi.
"İclal teyze sen gir" dedi Masal.
"Hayır evla-evladım Savaş girecek" dedi.
"Bu pezevenk mi gircek allah aşkına bu adam melisaya iyi gelemez aksine daha da ölüme sürükler" dedi Masal.
"Hayır o girecek ve bitti." dedi iclala teyze.
Kafamı sallayıp , içeri girmek için giyilecek ıvır zıvır giyip içeri girdim.
Kötü olmuştum.
Yanındaki sandalyeye oturdum.
"Kızım dizilerdeki gibi selam sana aşığım gibi şeyler bekleme benden ama şimdi diyceklerimi duysan şaşırırdın ama olsun ben diycem." dedim.
"Lan niye beni sevdin bu karanlığı niye sevdin sen karanlıktan korkarsın ki fobin var senin , ama ona rağmen karanlığa koşuyosun güzelim" dedim.
Ve gözümden yaş düştü.
Melisa Demiroğlu
Karanlığın içinde yürüyordum çıkış bulmaya çalışıyodum.Çok korkardım karanlıktan.
Sonra bir ses duydum bu Savaşındı. Şöyle diyordu."Lan niye beni sevdin bu karanlığı niye sevdin sen karanlıktan korkarsın ki fobin var, senin ama ona rağmen karanlığa koşuyosun güzelim"demişti. Nerden biliyordu ki benim karanlık fobim olduğunu neyse konu bu değil.
Birden şimşekler çattı ve bir damla yağmur düştü.. Sonra Savaş vardı elini uzatıyodu elini tuttum ve işte çıkışı bulmuştum.
Savaş Ateşçi
Benim gözümden yaşlar süzülüyor ve konuşuyordum.
Melisa elimi sıktı. Gözlerini hafif araladı."Suuu" dedi.
Hemen su verdim.
"İyi misin?" dedim.
"İyiyim" dedi
Ardından doktor içeri girdi.
"Nasılsınız Melisa hanım" dedi.
"İyiyim" dedi melisa.
"Gerçekten çok güçlü birisiniz bu kadar çabuk uyanmanız gerçekten çok şaşırttı bizi şimdi sizi normal odaya alıcaz" deyip çıktı.
"Sen benden hoşlanıyomusun?" deyiverdim lan şimdi sırasımı.
Tek kaşını kaldırdı.
"Hoşlanıyosam" dedi. Şu halde hala ... Bişi demiyorum.
"Lan niye beni sevdin bu karanlığı niye sevdin sen karanlıktan korkarsın ki fobin var, senin ama ona rağmen karanlığa koşuyosun güzelim savaş gerçekten güzel değil mi?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Piskopat(ARA VERİLDİ...)
Roman pour AdolescentsAşk Neydi Ki? Onu Çok Mu Sevmekti? Yoksa Şımartılmak mıydı? Bence AŞK Özdemir Asaf 'ın 1 kıtalıktaki şiir'i gibiydi; Seni bulmaktan önce aramak isterim Seni sevmekten önce anlamak isterim Seni bir yaşam boyu bitirmek değilde, Sana hep hep yeniden ba...