Στην ζωή μας συναντούμε πολλούς ανθρώπους , που έρχονται και φευγουν . Αυτό που σου αφήνουν όμως είναι ότι μαθαίνεις , παίρνεις πράγματα διδαγματα απο αυτούς . Μαθαίνεις πολλά για την ζωή αλλά και σε συμβουλεύουν για το πώς αντιμετωπίζουμε πολλές καταστάσεις αλλά και συμπεριφορές .
Η ζωή. Η ζωή ειναι μια υπέρτατη αξια. Ο κάθε άνθρωπος ασχολείται με το πώς θα ζήσει ή να μετατρέψει την ζωή του στο επίπεδο που επιθυμεί με αγώνες και τις περισσότερες φορες με πολλούς κόπους . Αυτό μια μέρα μπορει να το ζήσει αλλά μπορεί και όχι . Με λίγα λόγια υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιος μπορεί να ζήσει την επιθημητή ζωή αλλά και πολλοί δεν ζουν το πραγματικο νόημα της ζωής γιατί μόνο τους στόχος είναι να κατακτήσουν τα ακριβά υλικά αγαθά .
Η ζωή είναι μία γι ' αυτό πρέπει να ζούμε με αξιοπρέπεια όπως λέει και ο Καβάφης . Πρέπει να βρούμε σαν άνθρωποι το πραγματικο νόημα και συνάμα την ευτυχία .
Η ευτυχία και η καλή ζωή δεν ειναι τα ακριβά πράγματα αλλα η οικογένεια , οι πραγματικοι φίλοι που τους νιώθεις σαν οικογένεια . Ακόμα και ο/η σύζηγος που θα βρει ο καθένας μας σε κάποια στιγμή της ζωής του πρεπει να είναι ο άνθρωπος ο οποίος σας αγαπάει ειλικρινά και αληθινά γι αυτό που είστε με τα καλά αλλά και τα ελαττώματα σας. Το ξέρω αυτο στις μέρες μας ειναι δυσεύρετο αλλά υπάρχει .
Όπως έλεγα η ζωή ειναι το πιο ωραίο πράγμα . Η γέννηση ενός μωρού ο ερχομός μιας νέας ζωής φέρνει ταυτόχρονα μια τεράστια χαρα σε όλους .
Η ζωή τους καθενός του επιφυλάσει διαφορετικά πράγματα απο κάποιου αλλου . Τα κοινά ειναι οι χαρές αλλά και οι λύπες , τα γεγονότα που συμβαίνουν πολλές φορές και σε βάλλουν σε σκέψεις ότι πρέπει να είμαστε ευγνόμων για το γεγονός οτι έχουμε την ζωή μας την οικογένεια , ένα σπίτι , ενα φαγητό αλλα και το πιο σημαντικό την υγεία μας .
YOU ARE READING
ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ
SpiritualΤο συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει τις απόψεις μου σε σχέση με την ζωή και επίσης δίνω κάποιες συμβουλές σε σχέση με διάφορα ζητήματα όπως θα τις έδινα στις κολλητές μου . Ελπίζω να σας αρέσει γιατί είναι η πρώτη μου φορά που γράφω και θα ήθελα να μ...