Πολλές φορές λένε, ότι οι άνθρωποι αυτό που επιθυμούν όσο τίποτε άλλο στον κόσμο, είναι να ζουν όσο πιο ήρεμα και ήσυχα την ζωή τους. Αυτό, όμως μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς τρόπους και από διάφορες οπτικές γωνίες. Μια σημαντική οπτική, για την θέση αυτή είναι βέβαια των ανθρώπων που καθημερινώς κάνουν ένα δύσκολο αγώνα επιβίωσης, είτε είναι οικονομικός είτε ψυχολογικός και έτσι με το δίκιο τους επιζητούν με λαχτάρα την ηρεμία και την γαλήνη στην ζωή τους. Για αυτούς τους ανθρώπους, εύχομαι να είναι πάντα χαρούμενοι και απαλλαγμένοι από οτιδήποτε τους δυσκολεύει την ζωή. Άλλοι, βέβαια πλήττουν όταν επικρατεί για μεγάλο χρονικό διάστημα τόση ησυχία από παντού. Εμείς οι άνθρωποι είμαστε αχάριστοι, όταν έχουμε 100 πράματα να κάνουμε γκρινιάζουμε και όταν φτάσει κάποια στιγμή στην ζωή μας, τα νοσταλγούμε αυτά, γιατί ανάμεσα στα 100 πράματα συμπεριλαμβάνονται και κάποιες ωραίες αναμνήσεις, ωραίες στιγμές που κάποτε είχαμε ζήσει και βέβαια επιθυμούμε να τα ξαναζήσουμε αν όχι όλα κάποια από αυτά. Βέβαια, με άλλους, με νέους ανθρώπους, γιατί οι άνθρωποι τους παρελθόντος έχουν τους λόγους τους και ανήκουν εκεί. Όλοι ανεξαιρέτως αναζητούμε νέες περιπέτειες, νέες ιστορίες. Όμως, εκεί που εσύ αναζητάς την νέα εμπειρία, εκεί που νιώθεις ότι θέλεις να ζήσεις όσο το περισσότερο, με μια τεράστια λαχτάρα δεν μπορείς... Πραγματικά δεν ξέρω τι είναι αυτό που φταίει, δεν σε ευνοεί τίποτα και ενώ εσύ βγαίνεις για να βρεις τις ευκαιρίες για να ξεκινήσεις καινούργια πράγματα στην ζωή σου, δεν γίνεται απολύτως τίποτα. Απλά, περπατάς ανάμεσα σε άλλους σαν μια σκιά και θα μου πείτε πως όλα αρχίζουν από τον ίδιο τον άνθρωπο, αλλά αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Δυστυχώς. Και όμως, η λαχτάρα για ζωή είναι εκεί βαθιά μέσα στην ψυχή σας, απλά δεν της δίνει κανείς το χέρι να το ζήσει αυτό που θέλει, ούτε μια ευκαιρία, να ζήσει επιτέλους μια ζωή, τώρα που η ψυχή το ζητά και με όλη της την δύναμη.
Αχ, πραγματικά απορώ, τι πρέπει να κάνει κανείς για να ζήσει, να γνωρίσει νέους ανθρώπους και να μπει σε νέες ιστορίες και νέους δρόμους. Να αλλάξει χώρα; Να αλλάξει ήπειρο;
Όσο και να λένε ότι η μοναξιά είναι ωραία, εν μέρει έχουν δίκιο, αλλά πιστέψτε με όλοι θέλουν να έχουν ένα άνθρωπο που να τους αγαπά όσο κανείς και να ξέρουν πολύ καλά πως είναι δίπλα τους και θα είναι δίπλα τους για ότι τους συμβεί.
Έναν άνθρωπο, μια ψυχή, που θα αγαπάτε πραγματικά, όχι μόνο επειδή θα είναι δίπλα σας όταν τον χρειάζεστε, αλλά να τον αγαπάτε με όλη σας την καρδιά γιατί αυτό είναι που μετράει στην ζωή, η πραγματική αγάπη. Ξέρετε πόση δύναμη μπορεί να σου δώσουν μια αγκαλιά, ένα τηλέφωνο, ένα μήνυμα, μια επίσκεψη; Πολλή περισσότερη από τι φαντάζεστε, σας το λέω εγώ. Όλοι το επιθυμούν, να τους νοιάζεται ένας άνθρωπος και κυρίως, αυτός που αγαπούν με όλη τους την καρδιά. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να μην το επιθυμεί αυτό στον κόσμο που ζούμε.
Και ναι, αγαπημένοι μου, οι σχέσεις όπως όλοι ξέρουμε επιφέρουν πολλά προβλήματα, τσακωμούς και χίλια δυο ακόμα, άλλα όταν βρεις έναν άνθρωπο, τον δικό σου άνθρωπο όλα αυτά ξεπερνιούνται. Απλά το δύσκολο είναι να βρεις τον δικό σου άνθρωπο και αυτό δεν το ξέρεις κανείς πότε και που θα συμβεί. Τότε η μόνη μας λύση είναι η υπομονή γιατί μπορεί το μέλλον να μας επιφυλάσσει ευχάριστα πράγματα. Δεν ξέρετε ποτέ!!
Τέλος, καμιά φορά χρειάζονται και οι «βάρβαροι»όπως επισήμανε και ο Κ.Κ στο ποίημα του «Περιμένοντας τους βαρβάρους». Εννοώνταςβάρβαρους, δεν εννοώ βέβαια τους εχθρούς που θα έρθουν να σου πάρουν την χώρα,αλλά τον άνθρωπο που θα σου αλλάξει την ζωή για τα καλά. Αυτοί οι βάρβαροι είναισημαντικοί στην ζωή μας, γιατί μπορεί να είναι υπεύθυνοι για να δώσουν την γλύκα,την χαρά, την ευτυχία στην ζωή, να προσφέρουν εμπειρίες, αναμνήσεις, ωραίεςστιγμές και ας αποδειχτούν «βάρβαροι» στο τέλος, όμως δεν πειράζει, τουλάχιστονθα μπορέσουν να σπάσουν αυτήν την πλήξη και την βαρετή ησυχία που πιθανόνυπάρχουν αρκετό καιρό στην ζωή μερικών ανθρώπων. Η ζωή δεν μπορεί να παραμείνειστάσιμη, κυλάει και κυλάει και με γρήγορους ρυθμούς, η ευτυχία επίσης, δενεπέρχεται ποτέ όταν μένεις στάσιμος, γιατί τότε έρχεται η πλήξη, η ματαιότητα καιάλλα πολλά που μόνο ευτυχία δεν φέρνουν. Για αυτό τον λόγο θα πρέπει την ζωήμας να την γεμίζουμε με σημαντικά πράγματα και με ωραίες στιγμές που είχε οκαθένας και που θα έχει. Και κάτι τελευταίο, όταν μεγαλώσουμε, αυτά ακριβώς θα θυμόμαστε και θα χαμογελούμε.
DU LIEST GERADE
ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ
SpirituellesΤο συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει τις απόψεις μου σε σχέση με την ζωή και επίσης δίνω κάποιες συμβουλές σε σχέση με διάφορα ζητήματα όπως θα τις έδινα στις κολλητές μου . Ελπίζω να σας αρέσει γιατί είναι η πρώτη μου φορά που γράφω και θα ήθελα να μ...