Οι έρωτες είναι απρόβλεπτοι , έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις , εκεί στα ξαφνικά στο άγνωστο . Ο έρωτας είναι απρόβλεπτος , δεν μπορεί κανείς να προβλέψει τον ερχομό του αλλά και την εξέλιξη του και αυτό είναι το νόημα της ζωής . Οι έρωτες ευτυχώς ή δυστυχώς πάντα θα υπάρχουν στις ζωές σας , θα βρείτε και θα συναντήσετε πολλούς και κατά συνέπεια θα υπάρχουν πάντα καινούργιοι έρωτες αλλά ο καθένας θα έχει την δική του ιστορία και εξέλιξη με διαφορετικούς πρωταγωνιστές , σκηνικά , τόπο και χρόνο . Οι καινούργιοι έρωτες είναι αυτοί που ξεπροβάλλουν από το πουθενά και πολλές φορές οι άνθρωποι που πρωταγωνιστούν στην ερωτική ιστορία που πρόκειται να ξεκινήσει δεν το αντιλαμβάνονται για το τι πρόκειται τους επιφυλάσσει το μέλλον .
Οι άνθρωποι τις περισσότερες φορές είναι κολλημένοι με λάθος ανθρώπους αγνοώντας τους άλλους γύρω τους ή προσπαθούν να ξεπεράσουν έναν/μια που μάλλον είχαν σχέση μαζί του/της στο παρελθόν όπου τέλειωσε αναπάντεχα . Για αυτούς τους λόγους πολλές φορές δεν βλέπουμε τους κρυμμένους έρωτες τα κρυμμένα διαμάντια που ενώ λάμπουν από μακριά και είναι δίπλα μας στην ουσία μπροστά μας και εμείς δεν τα βλέπουμε . Ασχολούμαστε με κάποιους που νομίζουμε ότι είναι καλύτεροι ενώ στο τέλος αποδεικνύονται πώς δεν άξιζαν τίποτα από όλα αυτά που είχαμε κάνει και θυσιάσει για αυτούς . Τα διαμάντια έχουν αυτό το μαύρο στρώμα εξωτερικά αλλά η λάμψη και η πολύτιμη αξία βρίσκεται στο εσωτερικό τους .
Όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο κεφάλαιο είναι ότι δεν ξέρεις που και πότε θα συναντήσεις ένα έρωτα γιατί δεν τον έχεις προγραμματίσει από πριν απλός συμβαίνει . Δεν ξέρετε ποτέ ποιος σας γούσταρε ή σας γουστάρει στην ζωή σας και αυτό είναι το ωραίο και το ενδιαφέρον γιατί ενώ εσείς ασχολείστε με άλλους ανθρώπους τα διαμάντια βρίσκονται εκεί σιωπηλά και άπραχτα και ξέρουν πως κάποια στιγμή θα τους δοθεί η ευκαιρία να σας ξανασυναντήσουν και να λάμψουν.
Τα διαμάντια αυτά είναι αυτοί οι άνθρωποι που μπορεί είτε να τους ξέρετε πολύ καλά από παιδιά και να μην ξέρετε τα αισθήματα τους αλλά μπορεί ακόμα να είναι εντελώς άγνωστοι για εσάς . Εσείς δεν τους βλέπετε , δεν βλέπετε την λάμψη τους γιατί θέλοντας και μη εθελοτυφλείτε αφοσιωμένοι σε λάθος ανθρώπους .
Ο έρωτας έρχεται εκεί που εσύ είσαι στον κόσμο σου . Με το που συναντάς ένα/μια πολύ όμορφο/η άντρα/γυναίκα μετά από το πέρασμα πολλών σχέσεων ή ανεκπλήρωτων ερώτων φοβάσαι να τον/την γνωρίσεις και να τον/την προσεγγίσεις αυτόν/ή που βρίσκεται για παράδειγμα απέναντι σε ένα μπαρ και μήπως αποδειχθεί και αυτός/ή στο τέλος μια αποτυχημένη ιστορία . Όμως , οι άνθρωποι δεν είναι ευτυχώς όλοι το ίδιο . Υπάρχουν ευτυχώς άνθρωποι που θα ήθελαν να σας γνωρίσουν καλύτερα αν σας γνωρίζουν για παράδειγμα από το παρελθόν ή να σας γνωρίσουν για πρώτη φορά σε περίπτωση που σας συναντούν πρώτη φορά και δεν σταματήσουν μόνο στο περιτύλιγμα σας αλλά να σας γνωρίσουν εις βάθος σαν ανθρώπους .
Ο καινούργιος έρωτας έρχεται εκεί που με μια ματιά , με μια λέξη που είπατε με κάποιον/κάποια άγνωστο/ή ψάξετε να μάθετε ποιος/ποια είναι αυτός/ή και επίσης ψάξετε να μάθετε το βιογραφικό του/της με λίγα λόγια . Είναι αυτό που θέλετε να τον/την συναντάται συχνά και να έχετε επικοινωνία μαζί του/της με το κάθε μέσο. Ακόμα θα παρακαλείται να τον πετυχαίνεται για παράδειγμα στο δρόμο και θα μιλάτε σε όλους/όλες σας τους/τις φίλους/φίλες για αυτόν/ήν . Είναι αυτό που αν τον/την πετυχαίνεται θα σας πιάνει κάτι σαν δύσπνοια και θα προσπαθείτε να το διαχειριστείτε μπροστά του για να μην σας καταλάβει . Τέλος η τρελή επιθυμία να τον/την δείτε θα σας οδηγήσει να πηγαίνετε στα μέρη που συχνάζει με την ευχή να τον/την πετύχετε .
Ο πιο ωραίος τρόπος να έρθει αυτός ο καινούργιος έρωτας πιστεύω πως είναι αυτό που εσείς με τις/τους φίλες/φίλους σας πηγαίνετε διακοπές και εμφανίζεται ένα ομορφόπαιδο/μια γλυκιά και όμορφη κοπέλα και σας μιλάει λες και σας ξέρει ενώ εσείς δεν έχετε ιδέα ποιος/ποια είναι . Σας εκπλήσσει ευχάριστα αφού ξέρει πολλά για εσάς και εσείς να σπάζετε το κεφάλι σας να θυμηθείτε αν πρόκειται τον/την ξέρετε από κάπου ή απλά να μάθετε ποιος/ποια είναι αυτός/ή που ενώ σας γνωρίζει τόσο καλά εσείς δεν έχετε ιδέα για ποιον/ποια πρόκειται . Μετά από αυτό μπαίνετε θέλοντας και μη στην αναζήτηση στοιχείων για το πρόσωπο και έτσι αρχίζετε τις εικασίες από πού να σας ξέρει και πώς. Αρχίζετε να αναρωτιέστε «Μήπως με γούσταρε γι 'αυτό ξέρει τόσα για εμένα ή απλά έτυχε ? » , « Από πού και ως που με ξέρει μήπως ήμασταν στο ίδιο σχολείο και ήταν μεγαλύτερος από εμένα ? » . Δεν θα μάθετε ποτέ αν δεν το ψάξετε το θέμα και έτσι ψάχνοντας και ψάχνοντας θα αρχίσετε να ερωτεύεστε άθελα σας το συγκεκριμένο πρόσωπο .
Συμπερασματικά , οι καινούργιοι έρωτες πολύ εύκολα μπορεί να εισβάλουν στην ήρεμη σας καθημερινότητα εκεί που δεν θα το περιμένεις και να σας αναταράξουν τα νερά της ήρεμης ζωής σας . Είναι πολύ πιθανό να πετύχετε και τα κρυμμένα διαμάντια που κρύβονται γύρω σας μόνο με ορθάνοιχτα μάτια και ανοιχτό μυαλό . Σας εύχομαι ολόψυχα να πετύχετε και εσείς έστω ένα διαμάντι και να πάψετε να ασχολείστε με λάθος ανθρώπους .
ESTÁS LEYENDO
ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ
EspiritualΤο συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει τις απόψεις μου σε σχέση με την ζωή και επίσης δίνω κάποιες συμβουλές σε σχέση με διάφορα ζητήματα όπως θα τις έδινα στις κολλητές μου . Ελπίζω να σας αρέσει γιατί είναι η πρώτη μου φορά που γράφω και θα ήθελα να μ...