" Οι πρώην είναι σαν το σπίτι των γονιών μας. Αισθάνεσαι πολύ όμορφα κάθε φορά που επιστρέφεις αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θέλεις να μείνεις και για πάντα"
Γιώργος Φειδάς
Τις περισσότερες φορές συναντούμε στην ζωή μας πολλούς ανθρώπους που έμοιαζαν αρχικά οι καλύτεροι άνθρωποι αλλά στη πραγματικότητα μας μετέτρεπαν μήνες , μέρες , ώρες αλλά και λεπτά σε εφιάλτη . Το πιο πιθανό , αυτοί οι άνθρωποι ήταν οι κατά καιρό σύντροφοι μας που μας μετέτρεπαν την ωραία μας ζωή σε μαρτύριο. Όμως τις περισσότερες φορές μπορούσαν να μας πείσουν πως εμείς φταίγαμε εξολοκλήρου για τους καυγάδες αλλά και για ότι λάθος σύμβαινε σε αυτή την σχέση με αποτέλεσμα να κατηγορούμε τον εαυτό μας και να προσπαθούμε εμείς να αλλάξουμε συμπεριφορά και τακτική για να γίνει ευτυχισμένη η σχέση αυτή .
Με το να μας ενοχοποιούν για τα πάντα έχει ως αποτέλεσμα να μην περνάμε ευχάριστα στην σχέση αυτή και να μην αντέχουμε άλλο μαζί έτσι αποφασίζουμε να τελειώσουμε αυτή την σχέση και έτσι ο καθένας παίρνει το δικό του δρόμο . Με την διακοπή της "εφιαλτικής" σχέσης τα πρόσωπα που την αποτελούσαν αρχίζουν και νιώθουν καλύτερα , ότι ξανά αναπνέουν και πως η ζωή τους αρχίζει να γίνεται καλύτερη. Αυτό γίνεται αφού το άτομο όπου προκαλούσε πόνο και λύπη αλλά και δυστυχία απομακρύνθηκε , έφυγε από την ζωή του άλλου αλλά και από την καθημερινότητα του και έτσι δεν συμπεριλαμβάνεται πλέον στους ανθρώπους της ζωής του .
Με το πέρασμα του χρόνου , ο ένας από τους δύο ή μπορεί και οι δύο (πολύ σπάνιο) να μετάνιωσαν για την απρόσμενη κατάληξη αυτή της σχέσης τους και αφού κατάλαβαν τα λάθη τους προσδοκούν να επιστρέψουν στην σχέση αυτή. Όμως για θέματα αυτοσεβασμού και αξιοπρέπειας ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν επιστρέφεις σε μια σχέση που σε πόνεσε έστω για λίγο , επειδή σίγουρα θα επιχειρήσει το άτομο που πλήγωνε το άλλο να το ξανακάνει . Το πιο σημαντικό είναι πως υπήρξατε σε μια σχέση που ο/η σύντροφος σας , σας πλήγωνε ενώ θα έπρεπε να σας δημιουργήσει την ανάγκη να θέλετε να είστε συνεχώς μαζί του αφού μαζί του θα νιώθετε ευτυχισμένοι και χαρούμενοι .
Για αυτό τον λόγο δεν επιστρέφουμε ποτέ σε καταστάσεις και σχέσεις που μας πλήγωσαν για κανένα λόγο γιατί οι άνθρωποι δεν αλλάζουν , οι ίδιοι θα είναι και μετά την επανασύνδεση όπως ήταν και στο παρελθόν . Μην σας μπερδέψει το γεγονός αν προσπαθήσουν να σας προβάλουν ένα χαρακτήρα και μια εικόνα που θα χαρακτηρίζεται από ακραία βελτίωση προς το καλύτερο . Προφανώς είναι για να σας θαμπώσουν από την δήθεν αλλαγή προς το καλύτερο και να σας κερδίσουν ενώ στην πραγματικότητα θα είναι ένα ρόλος που θα υποδυθούν για το δικό τους θεατράκι στο να κερδίσουν ξανά εσάς και την εμπιστοσύνη σας .
Όμως δυστυχώς πολλοί από εμάς γυρνάνε στις παλιές εφιαλτικές τους σχέσεις ξέροντας τι πέρασαν και πως τους συμπεριφέρθηκαν στο παρελθόν αλλά εξακολουθούν να θέλουν να επιστρέψουν σε αυτές τις σχέσεις .
Γι' αυτό μόνο μπροστά , προχωράμε ποτέ δεν γυρνάμε πίσω σε τέτοιες καταστάσεις . Τόσο λογικό ακούγεται αλλά δυστυχώς πολλοί παίζουν με την μοίρα τους αφού με την θέληση τους καταλήγουν από μόνοι τους στην παλιά εφιαλτική τους σχέση.
Εν κατακλείδι , θα πρέπει ως ανθρωπότητα να προχωράμε μπροστά στην ζωή μας και ΠΟΤΕ να μην γυρνάμε σε ιστορίες και καταστάσεις του παρελθόντος . « Υπάρχουν πολλοί σημαντικοί λόγοι που κάποιοι άνθρωποι παραμένουν στο παρελθόν και δεν συμπεριλαμβάνονται στου παρόν » .
ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ 29/09/16
YOU ARE READING
ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ
SpiritualΤο συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει τις απόψεις μου σε σχέση με την ζωή και επίσης δίνω κάποιες συμβουλές σε σχέση με διάφορα ζητήματα όπως θα τις έδινα στις κολλητές μου . Ελπίζω να σας αρέσει γιατί είναι η πρώτη μου φορά που γράφω και θα ήθελα να μ...