Αγαπητοί μου τίποτα δεν είναι τυχαίο στην ζωή μας και αυτό επιβεβαιώνεται καθημερινά . Όλα για ένα λόγο γίνονται , γνωρίζουμε ανθρώπους για διάφορους λόγους στην ζωή μας μαθαίνοντας από αυτούς πολλά πράματα . Οι μεγάλοι έρωτες αρχίζουν πάντα με περίεργους έως και αστείους τρόπους . Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γνωρίσεις τον μεγάλο έρωτα , όπως για παράδειγμα ένας καυγάς ή απλά να κοιταχτείτε δευτερόλεπτα με τον/την άλλη και να το νιώσετε βαθιά μέσα σας. Επίσης , ποτέ δεν ξέρεις πότε και που θα τον συναντήσεις μπορεί και στα πιο απίθανα μέρη όπως για παράδειγμα το σουπερ μάρκετ αλλά και στον δρόμο .
Ναι θα μου πείτε πώς θα τον καταλάβουμε ότι είναι ο μεγάλος έρωτας ; Αυτό είναι το ερώτημα που απασχολεί τους περισσότερους και πιστεύω πως θα το λύσετε στην πορεία γνωρίζοντας τον/την καλύτερα τον/την άλλο/η . Αχ ναι στις μέρες μας είναι πολύ δύσκολο να συναντήσεις αυτόν τον άνθρωπο γιατί ακριβώς δεν ξέρεις ποιος είναι και πότε θα τον συναντήσεις , όμως συναντώντας τον το νιώθεις πως δεν είναι τυχαίος/α αυτός/ή στην ζωή σου .
Υπάρχουν πολλά στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε πως είναι ένας μεγάλος έρωτας . Αρχικά μπορεί να τον πετύχετε τυχαία κάπου και μετά επίσης τυχαία να τον ξανασυναντήσετε σε πολύ άκυρο τόπο και χρόνο τότε θα καταλάβετε πως κάτι συμβαίνει εδώ . Αν παρατηρήσετε πώς το σύμπαν είναι μαζί σας σε όλα σε σχέση με αυτόν/ήν ή και το ακριβώς αντίθετο να είναι ένας/μία απαγορευμένος/ή για σας , να είναι ένας άνθρωπος που αρχικά φαίνεται αδύνατο να γίνει κάτι ή οι καταστάσεις ή οι συνθήκες να μην το επιτρέπουν πιθανόν κάτι σε σχέση από το παρελθόν ή και το παρόν πρέπει να το προσπαθήσετε να μην το αφήσετε έτσι να τα παρατήσετε εύκολα με το πρώτο εμπόδιο όσο δύσκολο και να φαίνετε . « Όλοι αξίζουν αυτό που επιθυμούν , απλά πρέπει να το παλέψουν γιατί τίποτα στην ζωή δεν αποκτάτε έτσι άπρακτα » (Ελένη Θεοδούλου). Είναι ο άνθρωπος που θα θέλεις να είστε όλη μέρα μαζί και δεν θα βαριέσαι για κανένα λόγο όταν είσαι μαζί του γιατί κάθε μέρα θα είναι καινούργια θα ζείτε καινούργια πράγματα και κάθε μέρα θα σε εκπλήσσει . Είναι ο άνθρωπος που θα θέλεις να μοιραστείς τα πάντα μαζί του που θα σε καταλαβαίνει απόλυτα και θα ρισκάρει , θα θυσιάζει πολλά για σένα . Είναι το άτομο που θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να είσαι ευτυχισμένος/ή και θα είναι ο/η συνοδοιπόρος στην πραγματοποίηση των ονείρων σας αλλά και των κοντινών - μελλοντικών στόχων . Επιπρόσθετα, είναι ο άνθρωπος που θα σας πείσει ότι ναι ταιριάζει τέλεια μαζί σας και με την πάροδο του χρόνο να σας επιβεβαιώσει πως μπορείτε να αντιμετωπίσετε τα πάντα μαζί και αγαπημένοι , έτσι θα θέλετε να περάσετε την υπόλοιπη σας ζωή μαζί του . Είναι αυτός/ή που θα κάνει τα πάντα για να είσαι χαρούμενος/η γιατί η πραγματική αγάπη είναι να βλέπεις το άλλο σου μισό να είναι ευτυχισμένο με την δική σου παρέμβαση .
Είναι τεράστια η ευχαρίστηση πιστεύω να κάνεις τον/την άλλο/η ευτυχισμένο/η και να ξέρεις ότι εσύ συνέβαλες στο πραγματοποίηση αυτής της στιγμής χαράς και παράλληλα ευτυχίας .
Οι άντρες συνήθως χαρακτηρίζονται γυναικάδες αλλά όταν πρόκειται για την γυναίκα της ζωής τους ανατρέπονται όλα κάνοντας τα πάντα για αυτήν . Αναποδογυρίζουν τον κόσμο για να την κατακτήσουν και ναι σε αυτή την περίπτωση αντιδρούν με κατά κάποιο τρόπο όπως τις ταινίες και στις σειρές . Δεν είναι όμως το ίδιο με όλους γιατί εξαρτάτε από τον χαρακτήρα του κάθε άντρα μπορεί να είναι εύκολο αλλά αντιθέτως και δύσκολο αφού θα πρέπει να περάσετε πολλά για να είστε μαζί , όμως αυτό είναι το σημαντικό αφού θα τα ξεπεράσετε και θα ζήσετε πολλά μαζί .
Τα διάφορα είδη γυναικών μπορούν να πράξουν αναλόγως με τον μεγάλο τους έρωτα . Μην νομίζεται και αυτές ψάχνουν για τον άντρα που θα ταιριάξουν στα περισσότερα σημεία . Οι γυναίκες μπορεί να είναι σκληρές να αντέχουν τα πάντα , αλλά θα ήταν καλό πολλές φορές να εισπράττουν προστασία και αγάπη από τους άντρες γι' αυτό πολλές φορές αναζητούν την προστασία και την αγάπη που θα τις απογειώσει ψηλά στο έβδομο ουρανό . Όταν οι γυναίκες καταλάβουν ότι αυτός είναι ο ένας και μοναδικός τότε παραδίνονται ολοκληρωτικά πνευματικά και σωματικά .
Πολλές φορές μπορεί να τον/την γνωρίσετε τον άντρα ή την γυναίκα των ονείρων σας να το καταλάβετε και οι δύο πως κάτι συμβαίνει εδώ αλλά τα γεγονότα να μην επιτρέπουν να είστε μαζί πχ λόγω απόστασης και στην πορεία να χαλάσει αυτό το τέλειο που θα έχει αρχίσει . Στη συνέχεια μπορεί να γνωρίσετε άλλους και άλλες αλλά στο τέλος θα καταλήξετε με τον μεγάλο έρωτα επειδή αυτό που νιώσετε ήταν πολύ δυνατό και θα καταλάβετε πως δεν τέλειωσε αυτό το τέλειο που πήγε να αρχίσει τότε .
· ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΡΩΤΕΣ
1. « Όταν συνειδητοποιήσεις ότι θέλεις να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής σου με ένα άτομο , θέλεις να ξεκινήσει αυτό το υπόλοιπο της ζωής σου όσο πιο σύντομα γίνεται » ( When Harry Met Sally ).
2. « Ο έρωτας είναι σαν τον άνεμο δεν μπορείς να τον δεις αλλά μπορείς να τον νιώσεις » ( A Walk to Remember ) .
Με αφορμή αυτό το κεφάλαιο θα ήθελα να σας ευχηθώ ολόψυχα να συναντήσετε όλοι σας τον μεγάλο έρωτα το συντομότερο δυνατόν γιατί πιστεύω πώς εκεί έξω υπάρχει για όλους μας το έτερο ήμισυ , ο άνθρωπος που θα μας ανατρέψει τα πάντα στην ζωή μας και να μας μετατρέψει σε ευτυχισμένα μα πραγματικά ευτυχισμένα άτομα . Θα ήθελα να σας συμβουλέψω πως μπορεί να συναντήσετε πολλούς και πολλές που μπορεί να σας πείσουν πως είναι οι ιδανικοί για εσάς αλλά να προσποιούνται γι' αυτό προσέχετε και όλα θα πάνε περίφημα . Τέλος , σας εύχομαι τα καλύτερα και να έρθουν τα πράματα όπως εσείς επιθυμείτε .
06/08/2016
Κεφάλαιο 6
ESTÁS LEYENDO
ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ
EspiritualΤο συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει τις απόψεις μου σε σχέση με την ζωή και επίσης δίνω κάποιες συμβουλές σε σχέση με διάφορα ζητήματα όπως θα τις έδινα στις κολλητές μου . Ελπίζω να σας αρέσει γιατί είναι η πρώτη μου φορά που γράφω και θα ήθελα να μ...