▶ ΠΩΣ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΡΑΣΤΕΣ

98 2 2
                                    

Από πολύ μικρή ηλικία αποκτούμε φίλους και με το πέρασμα του χρόνου , μεγαλώνοντας αντιλαμβανόμαστε τους κολλητούς αλλά και τις κολλητές μας φίλες και φίλους . Οι κολλητοί και οι κολλητές μας φίλοι / φίλες είναι αυτοί που τους νιώθουμε σαν οικογένεια . Είναι αυτοί που μπορούμε να βασιστούμε στα πάντα επάνω τους , είναι αυτοί που μας ξέρουν πολύ καλά από πολύ μικρή ηλικία τις περισσότερες φορές . Είναι αυτοί που μαζί τους είμαστε ο 100% ο εαυτός μας , που αντιδρούμε τελείως αυθόρμητα και δεν σκεφτόμαστε ανά πάσα στιγμή τι θα κάνουμε και πως . Αυτό δεν έχει ουσία αφού πρέπει με όλους τους ανθρώπους να είμαστε αυθόρμητοι και αληθινοί γιατί η υποκρισία δεν οδηγά πουθενά . Η φιλία είναι από της σημαντικότερες αξίες στην ζωή , κανένας μα κανένας δεν μπορεί να ζήσει χωρίς κανένα φίλο . Οι πραγματικοί φίλοι είναι ένα απαραίτητο συστατικό για μια ευτυχισμένη ζωή , αφού χωρίς την υποστήριξη τους στα δύσκολα αλλά και η συμμετοχή τους στα ευχάριστα γεγονότα δεν υφίσταται ζωή .

Η ύπαρξη αντίθετου φύλου κολλητού/ής πολλές φορές μπορεί να είναι καλύτερο γιατί δίνει συμβουλές ο ένας του άλλου σε σχέση με το αντίθετο φύλο. Συχνά μπορεί να περάσουν το όριο της γραμμής της φιλίας ειδικά όταν οι δύο κολλητοί είναι χρόνια φίλοι . Ο ένας μαθαίνει τα πάντα για τον άλλο και έτσι σε κάποια στιγμή ο ένας από τους δύο ή μπορεί και οι δύο ταυτόχρονα να αισθάνονται περισσότερα από φιλικά αισθήματα . Αυτό συμβαίνει πάρα πολύ συχνά και έτσι οι άνθρωποι φοβούνται να δείξουν τα αισθήματα τους γιατί φοβούνται να χαλάσουν την φιλία πολλών χρόνων . Τις περισσότερες φορές μεγαλώνουν μαζί και ζουν μαζί τις διάφορες μεταβολές στην εφηβεία αλλά και στην αρχή της ενήλικης ζωής . Πολύ συχνό φαινόμενο είναι να δοκιμάζουν πρωτόγνωρα πράγματα μαζί οι δύο κολλητοί , το προτιμούν να ζήσουν κάτι άγνωστο με ένα τόσο οικείο άτομο για αυτούς παρά με ένα ξένο .

Η σχέση αυτή μπορεί να οδηγηθεί σε πολλές αφετηρίες . Αρχικά μπορεί να ρισκάρουν και οι δύο να δείξουν τα αισθήματα αγάπης και να είναι αμοιβαίο με αποτέλεσμα να οδηγηθούν σε μια ωραία σχέση . Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να είναι μονόπλευρο και να το μάθει ο/η άλλος/η και να χαλάσει η χρόνια σχέση φιλίας . Ακόμα , υπάρχει η εκδοχή να τους συνεπάρει το πάθος και να κάνουν πράγματα για τα οποία θα μετανιώσουν αργότερα χαραμίζοντας την φιλία τους . Τέλος υπάρχει η περίπτωση να μην εκδηλώσουν τα αισθήματα τους με κύριο φόβο να χαλάσει η τέλεια σχέση φιλίας τους . Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να σκέφτεσαι πολύ καθαρά για το πώς νιώθεις , να είσαι 100% σίγουρος για τα αισθήματα έτσι ώστε να ρισκάρεις . Αν όμως είναι μονόπλευρο θα πρέπει να εξηγήσεις στον/στην κολλητό/ή τον λόγο που δεν θες να γίνει κάτι περισσότερο ,ότι καλύτερα να στεναχωρηθεί τώρα παρά να κάνει μια σχέση με τον ένα από τους δύο να υποκρίνεται. Στην περίπτωση που κάνετε οτιδήποτε και αργότερα το μετανιώσετε θα πρέπει να το συζητήσετε, που το ξέρω πως είναι άβολο και δύσκολο γιατί είναι κρίμα να χαθεί μια ωραία φιλία για μια στιγμή αδυναμίας . Θα πρέπει να προχωρήσετε να το αφήσετε στο παρελθόν γιατί το παρελθόν είναι παρελθόν, το παρόν βλέπουμε και ασχολούμαστε και αναμένουμε το αισιόδοξο και ελπιδοφόρο μέλλον. Στην τελευταία περίπτωση θα είναι κρίμα λόγω φόβου να κρύψετε αισθήματα σας , αλλά καταλαβαίνω πως ναι δεν θέλετε να χαλάσει η φιλία αλλά προτείνω να σιγουρευτείτε πρώτα μέσα σας για αυτά που νιώθετε γιατί είναι κρίμα να χαλάσει η φιλία για αισθήματα που νομίζεται πως υπάρχουν ενώ στο τέλος καταλάβετε πως ήταν απλά ενθουσιασμός και μετά για τα αισθήματα του άλλου και τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος φοβίας .

Είναι πολύ εύκολο να μπερδέψεις την φιλία ενός κολλητού/ής με σχέση γιατί έχουν πολλά κοινά αλλά υπάρχει και μια μεγάλη διαφορά . Τα κοινά να είναι να σε ακούει στα προβλήματα, να σε συμβουλεύει , να ξέρει τα πάντα για σένα αλλά και να σου λέει κομπλιμέντα για παράδειγμα « Είσαι πολύ όμορφη με αυτό το φόρεμα » , να έρχεται όποτε τον χρειάζεσαι αλλά η διαφορά είναι ότι σε βλέπει σαν την/τον μικρή/ό αδερφό/ή του και όχι σαν αγόρι/κορίτσι του.

Η δική μου άποψη είναι ότι πολύ εύκολα μπορεί ο/η κολλητός/ή να γίνουν εραστές αφού όπως είπα και πιο πάνω νιώθουν τόσο άνετα μεταξύ τους λόγω της χρόνια φιλίας του αλλά ταυτόχρονα μπορεί να το παρεμποδίσουν αυτό ξεκαθαρίζοντας τα αισθήματα τους ο ένας για τον άλλον και οι δύο να νιώθουν σαν οικογένεια . 

ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗWhere stories live. Discover now