Trokštanti keršto

399 21 2
                                    

Autorė: HPandGWforever

Viršelis: 1t. Pats viršelis būtu visai gražus, bet tas šriftas.. ir spalva vos matoma. Pamačiusi viršelį nebūčiau skaičiusi istorijos.

Pavadinimas: 2t. Tinka šiai istorijai ir visai sudomino kai pamačiau.

Aprašymas: 2t. Viskas labai gerai! Kai paskaičiau jį supratau, kad bus tikrai gera istorija! Aprašymas nei per ilgas, nei per trumpas, paliekantis intrigą, tad su aprašymu mano nuomone tikrai neprašovei! :)

Pati istorija: 4t. Buvo dalyku kurie mane šiek tiek erzino, kaip pvz.: žodis nu. Jis labai negražiai žiūrėjosi, bet ačiū divui, kad su juo susidūriau tik vieną kartą. Taip pat pradžioje erzino Adelainos charakteris, ji man pasirodė heiterė ( :D ), bet vėliau susigyvenau su jos charakteriu ir viskas buvo gerai. Tad už tokius mane erzinančius dalykus nusprendžiau nenumažinti taškų skaičius, juk Adeilainos charakteris - istorijos dalis.
Dabar pereisiu prie to kas patiko. Tai pirmiausiai ilgi skyriai ( nors pirmuose skyriuose tai irgi erzino, nes trūko veiksmo), bet kai prasidėjo visas veiksmas su Reinardu ir ta knyga, man norėjosi net ilgesnių skyriu, nes visi baigdavosi su TOOOKIAA intriga..! Buvau be galo isijautusi į šia istoriją! Veikėju aprašymu nebuvo, bet to ir nereikėjo, nes įkėliai veikėjų nuotraukas, nors tiesą sakant, aš veikėjus įsivaizdavau kiek kitaip nei tu ( :D ). Na bet vienu žodžiu istorija man labai patiko! Tikrai skaitysiu ją toliau, nes ir 26 skyrius baigėsi su tokia intriga, kad tiesiog negalėčiau neskaityti toliau!

Iš viso taškų: 9/10

Vertinu Jūsų Istorijas.Where stories live. Discover now