Hemptono Grafaitė

269 18 1
                                    

Autorė: HPandGWforever

Viršelis: Jeigu atvirai jis negražus. Pamačiusi tokį viršelį tikrai nesusidomėčiau istorija. Jeigu nori aš galiu padaryti tau naują. Na, bet jis atspindi istoriją, nes pagrindinei veikėjai jodinėjimas yra didžiausia aistra. Tad skiriu 1t.

Pavadinimas: Pakankamai įdomus ir 100proc. atitinka istoriją, tad skiriu 2t.

Aprašymas: Man jis labai patiko! Iškart sudomino, paliko intrigą, atskleidė istorijos esmę, bet ne per daug. O tai mano nuomone labai gerai. Tad skiriu 2t.

Pati istorija: Ištikrųjų man labai sunku vertinti, nes dar tik trys dalys, bet pabandysiu kažką pavertinti. Pirmiausiai tos trys dalys man asmeniškai buvo žiauriai nuobodžios. Ten nieko įdomaus neįvyko, tos grafaitės pamokų aprašymai man pasirodė visiškai nereikalingi ir nuobodūs. Tačiau istorija turi ir pliusų. Man patiko tai, kad viską labai rišliai aprašai. Klaidų kaip ir nepastebėjau dėl to buvo malonu skaityti. Taip pat patiko 3 dalies pabaiga, kuomet jai pagaliau pasiūlė išvykti į Niujorką. Ir aš labai tikiuosi, kad jau kitoje dalyje ji tai padarys, nes kitaip ir vėl bus nuobodu skaityti. O šiaip pati istorijos mintis tikrai gera. Man patinka tai, kad ji gyvena visai kitokiame pasaulyję ir nežino kaip atrodo tikrasis paauglių gyvenimas. Labai laukiu kol ji išvyks į Niujorką ir pamatys, kad viskas ten kitaip ir susidurs su pirmaisiais sunkumais. Man tikrai bus įdomu sužinoti kaip jai ten seksis ir kaip baigsis pati istorija. Tad tikiuosi, kad neketini nustoti rašyti šios istorijos. Kolkas skiriu 3t.

Iš viso taškų: 8/10

Vertinu Jūsų Istorijas.Where stories live. Discover now