Laiškai Samantai

165 10 4
                                    

Autorė: vanilladiamond

Viršelis: 2t. Man jis paprastas, bet gražus. Ir tos spalvos.. Ahh! (labai gražuuuuu)

Pavadinimas: 2t., nes neturiu prie ko prikibti. Jis nei blogas nei kažkoks vau.

Aprašymas: 1t. Labai jau trumpas ir nieko nepasakantis apie istoriją. Paminėta, tik tai, kad istorija bus rašoma laiškų pavidalų, bet nei jų tematikos, nei pobūdžio aprašyme neradau. Manau kiekvienam skaitytojui reikia aiškumo aprašyme kuris padėtų nuspresti ar istorija juos domina.

Pati istorija: 2t. Pabandysių paaiškinti kodėl, nes istorija turi savų pliusų ir minisų.
Pirmiausiai pradėsiu nuo minusų:
1. Labiausiai akis rėžiantis ir visą istoriją gadinantis dalykas - sakinių struktūra. Didžioji dalis sakinių parašyti tiesiog beproto netaisiklingai ir nelogiškai, o tai labai trukdė pasinerti į istoriją. Kone kiekvieną sakinį skaitydama mintyse "perkonstruodavau" į tinkamesnį, logiškesnį, o tai nesuteikė malonumo skaitant ir bandant įsijausti į rašomą istoriją. Daugumai šių sakinių užtektų apkeisti žodžius vietomis ir istorija žiūrėtusi visai kitaip. Nes dabar susidaro toks ispūdis, kad rašei bet ką ir betkaip, kad tik kuo greičiau parašyti.
2. Labai erzino ir tai kad viename žodyje (ar sakinyje) naudoji lietuviškas raides, o kitame žodyje (ar sakinyje) lietuviškas raidynas dingsta. (Visą istoriją lietuviškos raidės tai dingsta tai atsiranda, tai vėl dingsta tai vėl atsiranda. Ir baisiausia tai, jog tai kartojasi kiekvienoje dalyje...)
3. Nežinau ar čia tik man taip nutiko, bet neradau antro laiško. :o
Tuščia ⤵

 :oTuščia ⤵

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

4. Nors nesu skirybos ženklų fanatikė ir jų labai nesureikšminu, tačiau šį kart, kai būtiniausiose vietose neradau kablelių, mane kiek erzino.
5. Logikos trūkumas. Labiausiai įstrigo Samantos vaikino patyčios ir kaip ir mokytojų pritarimas (kalbu apie dalį kurioje suklaidintas netikro gaisro signalo Aleksas nuogas išbėgo į sporto salę ir iš jo juokėsi ne tik mokiniai bet ir mokytojai). Manau ir pati netiki tokios situacijos realumu. Nes jei taip ištiesų nutiktų, tiek besityčiojantis vaikinas, tiek besijuokiantys ir patyčioms pritariantys mokytojai būtų išspirti iš mokyklos su didžiulu skandalu.
5. Taip pat mane erzino Alekso skundai dėl patyčiu. Kartais net nesuprasdavau kokiu tikslu jis rašo laiškus Samantai.. Kad išlietu jai savo jausmus kurių nedrįsta išsakyti į akis ar kad apverktu savo atsiprašant šūdiną gyvenimą. Tai juk ne dienoraštis, o laiškai patinkančiai merginai.
Su trūkumais kaip ir baigta. Pereikim prie teigiamos istorijos pusės.
1. Man visai patiko istorijos mintis, ir tai, kad pabaiga, bent jau man, nebuvo nuspėjama iki kelių paskutinių dalių. O tai didelis pliusas, nes nepaisant to, kad istorijos pabaiga buvo banaloka, tai vistiek sugebėjo nustebinti.
2. Taip pat man patiko tai, kad nepamiršai į istoriją įnešti nereikšmingų smulkmenų, tokių kaip Alekso žinojimas kokius keksiukus mėgsta Samanta ir kiek picos gabalėlių ji suvalgo. Tai istorijai pridėjo šiektiek žavesio.
3. Labai patiko ir tai, kad bent kuriam laikui pamiršai patyčias ir į istoriją įnešiai daugiau dramos (turiu omenyje dalį kuomet Aleksas sužino jog samanta su juo bendrauja, nes už tai gauna atligį). Buvo daug įdomiau išvysti kitokius, sau prieštaraujančius Alekso jausmus.
Manau šiam kartui tiek.
Atleisk už tokią sakyčiau griežtą nuomonę ir prisimink, kad tai tik mano vienos nuomonė. Jeigu man kažkas neįtiko tai kitam galbūt atvirkščiai - viskas tiko ir patiko. Nenuleisk rankų ir sėkmės rašant toliau! :)

Iš viso taškų: 7/10

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vertinu Jūsų Istorijas.Where stories live. Discover now