Amalas

349 20 4
                                    

Autorė: sofke159

Viršelis: 2t. Man jis patiko, pati kuriu panašius, tad su juo viskas labai gerai :)

Pavadinimas: 2t. Jis mane labai sudomino, nes jei atvirai, kol neperskaičiau istorojos, nežinojau ką jis reiškia. Ir jis labai tinka šiai istorijai!

Aprašymas: 2t. Labai jau trumpas, ir nieko nepasakantis, bet taip pat žiauriai sudomino! ( :D ). Tik perskaičiusi aprašymą isivaizdavau, kad istorija bus apie kokią narkomanę ar panašiai, tad jis mane labai suklaidino.

Pati istorija: 4t. Tiesiog WOW! Viena iš geriausių mano skaitytų istorijų wattpad'e. Taigi kas man patiko: 1. Kad istorija rašoma vaikino akimis, tokios wattpad'e dar neteko skaityti ir tai yra pliusas. 2. Kad istorijoje nepastebėjau banalumo (tai, kad jis nuėjęs prie kapo neverkšlena valandų valandas, o atvirkščiai, nori greičiau iš ten dingti, ir ta priežastis dėl kurios jis ten iš tiesų eina). 3. Daug orginalių minčių (kaip, tos haliucinacijos) 4. Prisiminimai ( haliucinacijos), jos taip pat istorijai suteikia daug žavesio. Net nebežinau ką ir bepridurti, nes tavo istorija kažkas tobulo! Klaidų nepastebėjau, jausmai aprašyti puikiai, tiesiog nieko netrūksta, nėra net ką pakritikuoti ( :D ). Tikiuosi, kad istorija dar nesibaigė, nes paskutinė dalis kurią skaičiau buvo kažkas tobulo.
Tai vat, sėkmės rašant toliau, nepaleisk rašymo, nes turi tam talentą! Ir lauksiu kitų dalių bei istorijų.

Iš viso taškų: 10/10

Vertinu Jūsų Istorijas.Where stories live. Discover now