Gece okumanız tavsiye olunur.-DERİ YÜZME-
Deri yüzmek,bir çeşit ölüm sekliydi.Tarihe bakınca kızılderililerin üstüne kalmış bir yöntem olmasına rağmen çok daha eskilerde,ilk çağlarda da uygulanmış bir yöntemdir.Pek çok farklı yöntemi olan deri amaç karşıdaki kişiye büyük acılar çektirmek ve cezasını ödetmektir.Genelde keskin bir bıçak ile yapılan işlemde kişinin serisi bir yerden kesilmeye başlanır ve devam ettirilerek tüm nedeni yüzülür.Fakat söylediğim gibi pek çok yöntemi vardı.
Kizilderililer genelde yapılan savaşlardan sonra bir savaş nişanesi olarak öldürdüğü kişinin kafa derisini yüzerdi.
Araplarda demir taraklar ile suçlu kişinin derisi yaşanır ve bırakılırdı.
Eski ve ortaçağlarda ise dedi tamamen yüzülür ve suçlunun ölümü beklenirdi.
Osmanlı devletinde fazla uygulanmaması rağmen uygulamış şekli şöyledir;suçlu bulunan kişinin derisi yüzülür daha sonra da biz gibi olan diye atılırdı.Zaten kendisini koruyacak deriye sahip olmayan suçlu şoka girer ve ölürdü.
Daha çok Boss Tepes'in kullandığı bir yöntemde ise kişinin ayak derileri yüzülür ve tuz sürülürdü.Bu acı yetmezmiş gibi bir de derisi yüzülmüş ayaklar keçileri yalatılırdı.Yöntemin en acı kısmı ise derisi yüzülen kişinin canlı olmasıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU SEANSI
Horror#Arkadaşlar bu kitapta işkence,cin,melek,cinayet ve vs. şeyler olacak.Hassas olanlar veya korkanlar okumasın.Gece okumanızı öneriyorum!!!#