Na obrázku je Lukas,dúfam že si užijete čítanie.
,,Ooo ahooj!"povedal Lukas keď som k nemu došla, a dosť ma to nasralo.Po pravde ani neviem čo ma tak strašne sralo,či to že mi pokukoval po zadku alebo to že sa o ňom ešte aj bavil z Marcelom.
Isla som sa na neho vrhnúť keď má jeho ruky zastavili.Držal mi ich nad hlavou a z naštvaným no aj pobavenym výrazom sa mi díval do očí.
,,Na mňa si nedovoluj!"povedal,a uvoľnil svoj stisk.To som ja hneď využila a začala ho biť.Pravdu povedať bilo sa s ním dosť ťažko keďže ako som si všimla, sa biť vedel.
Po chvíli ma však odtiahla Lauren s tím že ide riaditeľka a mali bi sme ísť než nastane dáky problém.
* * *
,,Pridi ooo 21:30" povedala som zamislene Lauren do mobilu keď som vchádzala do internátnej budovy.,,Je to zakázané,nebude s toho problém?"ustrachovane sa opitala Lauren na čo som ja len prekrútila očami,aj keď je jasné že má nemohla vidieť.
,,Neboj sa,nikto ťa nezbada!"povedala som ukludnujuco.
,,Ako môžeš byť taká kludna?!"opitala sa ma vycitavo ,,no dobre tak sa uvidíme o 21:30,musim ísť maj sa!"povedala a zložila mobil.
,,Ahoj"povedala som keď som pokladala mobil v izbe na stôl.Zapocula som búchanie na dvere tak som sa lenivo presunula ku dverám a po ceste zakričala ,,Idem!"
,,Ahojkii!"naradostene skrikla Embry,fakt neviem co tu robí ale fajn.Ema je nižšej postavy má zelené oči ryšavé kučeravé vlasy a miluje fialovu a najradšej má sexi chalanov.
,,Emb!!"zviskla som radostné a ťahala ju dovnútra pričom som ju stále nepúšťala z mojeho silného objatia.
,,Co taak..."začala a lišiacky sa usmievala ,,niečo vyvies chalanom z intraku!?"zakričala radostne.Aha no zabudla som je to šialenec ako ja.
,,A čo také prosím ťa?!"povedala som a vypulila na ňu oči.
,,Zoberieme ružovú fialovu a červenú farbu a vylejeme im ju po stenách a dlážke, čo ti na to?!"hovorila z iskričkami v očiach,úsmevom na perách a radosťou akoby vyhrala v lotérii.
,,Ale až večer!"povedala som a potmehucky sa zaskerila.
,,Ja ta zbožňujem!!" vikrikla a mi sme sa začali baviť o tom že príde aj Lauren na ktorú sa Embry veľmi teší.Nakoniec sme sa vybrali kúpiť farbu nakoľko sme zistili že vlastne žiadnu nemáme.
* * *
,,No konečne"povedala Emb a rozbehla sa k dverám.Keď Lauren zbadala Embry zostala zamrazene stat a pozerala na ňu ako na ducha no nakoniec vykríkla.,,Embry"a skočila na ňu,ja som ich len okrikla aby nekricali na chodbe a išli dnu.Hádam nechcú všetkých zobudiť.Aj keď ešte nebolo tak neskoro.
,,To ti teda trvalo"povedala Embry Lauren. Veď predsa už bolo 21:56 a ona mala dojst o pol.Embry začala Lauren vysvetľovať náš plán a Lauren sa veľmi páčil.
,,Tak pod už"povedala Lauren a ja som si na seba hodila jedno obtiahnuté čierne tričko.
,,A zábava sa môže začať!!"povedala som teda skôr vykríkla a otočila sa na ne.Všetky sme sa začali naraz smiať a každá sme si zobrali jedno vedro z farbou.Ja z ružovú, Emb z Fialovu a nakoniec Lauren z červenú a mohli sme ísť.
,,Po tichšie!"okrikla som ich šeptom.,,Aaa môžeme!!" šepká som a začala farbu liať po dlážke a po stenách a uzrela som že to isté robí aj Lauren a Emb zase liala farbu po dverách.
,,Poďte!" šepla som na nich oni dovilievali posledné zvyšky a odišli.Už som sa chystala aj ja len som chcela obliať na ružovo dvere Lukasovi a Marcelovi no ako som to tam liala tak mi kibel padol a zaspinila som si svoje biele conversy,,Do pekla!!"vykríkla som šeptom zobrala kýbel a čo najrýchlejšie odišla.
Na izbe ma už čakali baby.
,,Ja už musím povedala Lauren keď bolo chvylu pred jednou (ráno).
,,Tak sa maj objala som ju a sľúbili sme si že sa zajtra uvidíme v škole, teda už neska.Potom sme sa ešte pokúšala očistiť tie topánky čo nám vôbec neislo ale vyzerali ako originál ružové tak sme to nechali tak a lahli si do postele.
* * *
Ráno moje "milované" ráno!,,Ja už musím ísť"povedala Emb o 7:00.Škoda že musí.
,,Tak sa maj a kedikolvek sa zastav!" povedala som jej a objala ju na rozlucku.
,,Jasné,uz viem čo bi sme mohli vyviesť! "povedala a nahodila lišiacky usmev.
,,Ahoj" povedala som popriala jej príjemnú cestu a aby si užila a potom som sa mohla ísť už len chystať.Spravila som rannú hygienu dala som si kávu a obliekla si moje dokonale ružové conversy zo včera čo som si mislela ze bol sen,dala som si bordove do čierna obtiahnuté rifle a zasa raz voľné biele tričko ale tentoraz sieťované po bokoch.
,,Fajn a môžem ísť"zamrmlala som si pre seba zobrala long,tasku,mobil a vyrazila do školy.
,,Chceš mať problémy?!"ozval sa za mnou Lukas,jemine čo zasa otravuje.
,,Nie prečo?"opitala som sa z falošným úsmevom.
,,Preco mam ružové conversy?!"opital sa a blížil sa ku mne tiež s falosnim úsmevom na perách.
,,A čo ja viem?ja neviem čo si s nimi robil!"usmiala som sa ešte viac a z ešte viac falošným usmevom.
,,No niekto nám pooblieval chodbu farbamy a..."
,,Jeeeej, aspoň tam máte veselo!"skočila som mu do reči a stále sa usmievala keď mi konečne blbej došlo o čom kecá.
,,No "niekto" mi oblial dvere na ružovo ale ti o tom asi nič nevieš že?"pozrel sa na mňa lutostivym pohladom a pokračoval ,,a cez tie dvere zatieklo a ja som mal conversy hodene hneď za dverami takže teraz ich mám ružové,a všimol som si že aj tvoje biele sú neni biele že?!"konečne skončil svoj monológ a ja som sa na neho usmiala.
,,Tak to sa pozrime aký si dnes šikovný!"posmešne som poznamenala a rýchlo odtiaľ odišla, on tam ostal len tak vyciveme stáť a ani sa nepohol.
* * *
,,Uz zase meškam na hodinu!"pokrutila som nad sebou hlavou a vošla do triedy kde ostalo hrobové ticho.,,A zase!,mám vás naučiť ako sa nastavujú hodiny slečna Stoopova?! každý boží deň meškáte!"rozkricala sa na mňa učiteľka a mohla som si všimnúť že sa na to dosť zábava aj Lukas ktorý mal nohy vyložené na lavici.
,,Choďte si sadnúť a nech už sa to viac neopakuje"no vies čo ti môžem,pomislela som si a obrela sa veľmi rýchlo po triede kam bi som si tak asi sadla.
,,Nieje voľné miesto!"povedala som na drzaka ucke ktoré sa na mňa nasrato kukla,už bola od hnevu ako rajčina.
,,Sadnite si buď k pánovi Gailthovi alebo k Embrimu!"povedala nasrato.Chudak Embri rodičia mu dali dievčenské meno a nechceli ho zmeniť je mi ho ľúto ale nechcem si ísť sadat k nemu ale radšej k nemu ako k Lukasovi ktorí sa na mňa ďalej usmieval,asi mu tu hubu rozbijem.Rýchlo som si sadla k Embrimu načo sa Lukas trochu zebi nastal?neviem.
,,A dávajte pozor!"zhukla rajčina a ďalej vysvetľovala vlastne ani neviem čo.Za pár minút sa ozval zvoncek a ja som si konečne vydichla keď má v tom niekto chytil za ruku.
Trochu dlhšia,dúfam že sa aspoň niečo páčilo keď áno dajte vote a aj keď nie tak napíšte do komentu.Ďakujeme!
YOU ARE READING
Ona je zla,no on ešte viac
Teen FictionOna:dokonalá a výnimočná On:zaujimavy a dokonalý Ale ešte majú niečo spoločne. Obidvaja sú nepodareny, problémový a zlý!