Prišiel ku mne a z ničoho nič ma objal.Bolo to veľmi príjemné tak som mu objatie vrátila.
,,Fajčíš?"opital sa ma a na to som sa zasmiala.,,Uhm"rozmýšľala som nad čím tak asi rozmýšľa.
,,Tak poď!"povedal a ťahal ma za sebou.
,,Čakaj niesom oblečená!"protestovala som schmatla tričko a rýchlo si ho oblikla.On si ma dal na ruky ako princeznú.
,,To je jedno,kto chody o takomto čase von?!"opital sa ma a zasmial sa,mal pravdu keď sme vyšli von nikto tam nebol.Položil ma na zem a podal mi cigaretu.S vďačným úsmevom som ju zobrala.
Zapálil mi ju a ja som si už len potiahla.,,Nie žiaci budú na vás milí,a tu u nás žiaci nefajčia ani nepijú sú slušný!"povedal riaditeľ nejakej žene myslim že to bude naša nová učka a znela dosť mlado.
,,Tú pretiahneš!"povedala som zničoho nič a Luk sa na mňa prekvapene pozrel.
,,Prečo,je to ďalšia bárbina z umelímy nechtami, mihalnicami kozami a vlasmy vlatne jedným slovom bárbina"
,,Čo tu robíte?!"povedal učiteľ telesnej,on nebol moc prísny a niektoré naše názory mal rád.
,,Neprídete sa pán učiteľ, fajcime cigarety a rozprávame sa"povedal Lukas a usmial sa na učiteľa ktorý si k nám sadol.
,,A prečo ste neni kompletné oblečený?"opital sa prekvapene z nadvihnutym obočím.
,,Nechcelo sa mi ju obliekať"povedal Lukas a ukázal na mňa.
,,A čo ja som krepá "Luki" pokiaľ viem ti si ma sem doniesol na rukách a hovoril si že tu nikto nebude"
,,Hej tak ma môže oslovovať len tvoja sestranica áno?!"pretočila som nad ním oči.,,a musel by som ťa obliekať svoje barbiny obliekam sám!"
,,Čo je mädzi vami?a aký Luki?a vy ste spolu na izbe a čakajte ja nechapem!"povedal zmetene učiteľ a mi sme sa začali smiať.
,,Pán učiteľ"posťažovala som sa,,on sa hral na môjho frajera pred mojou sesternicou a pritom ju balil a ona tam mala priateľa potom ma donútili s ním späť na izbe a teraz ma dovliekol von!"dohovorila som celá zadychana.
,,Že je zlatá!"povedal Lukas a ja som sa naštvala ešte viac,stiahol si ma na svoje kolená a pobozkal ma dovlasov.
,,No to teda je!"povedal učiteľ a začal sa smiať.
,,Vydel ste tu novú učku?!"uchechtol sa Lukino.
,,Áno prečo?"zvráštil učiteľ obočie.
,,Táto hviezda"ukázal Luk na mňa ,,si myslí že ju pretiahnem"uchechtol sa.
,,Keď ju nepresiahne riaditeľ!"zasmial sa učiteľ a ja som sa postavila.
,,Idem si ľahnúť,zajtra sa vidíme pán učiteľ!"usmiala som sa a dodala ,,a Luki,spíš na zemi!"žmurkla som naňho a počula ako povedal učiteľovi ,,prepáčte musim ísť!"
Rozbehla som sa hore a keď som vošla do izby bol tam Tomo jeden z Lukasovej partie.Luk dobehol hneď za mnou a ja som stála vo dverách.Až potom si Luk všimol Toma.
,,Ahojte!"povedal Tomo a uchechtol sa,ja som sa vyšmykla prešla do kuchyne okolo nehybného Luka a dala mu letmú pusu na líce na čo ma šlahol po zadku.Zaštípalo ma to.
,,Čau kamo!"povedal a išli za mnou do kuchyne.
,,Dáš si niečo?"falošne som sa usmiala a hrala sa na milú.Luk sa na tom dosť bavil.
YOU ARE READING
Ona je zla,no on ešte viac
Teen FictionOna:dokonalá a výnimočná On:zaujimavy a dokonalý Ale ešte majú niečo spoločne. Obidvaja sú nepodareny, problémový a zlý!