Lukas:
Celý večer je na Klarka hnusná ale vlastne tak mu treba vždy je hnusný a má blbé poznámky.Pozerali sme nejaký dokument a Klark ironicky povedal ,,Tá žaba je nádherná!"uchechtol sa.
,,Ako ty!"ozvala sa znovu Embry ktorá sedela na zemy v tureckom sede.,,Prepni to!!"zrukla na Klarka keď začali hovoriť a ukazovať párenie rôznych zvierat.
,,Aha to je ako ti a Lukas!"zaškeril sa Klark a to už Emb nevydržala,postavila sa a jednu mu vrazila.,,Prosím ta Luk ukludny si ju!!"povedal nazurene Klark a šúchal si divím sa že nie, zlomený nos.
,,Prečo,keď si zaslúžiš"zaškeril som sa.Klark sa trochu nasral.
,,Vy neviete čo je sranda!"povedal odudrane a ja som zastavil Emb ktorá odchádzala a posadil si ju na stehno.
Ešte stále bola len v spodnom prádle a dlhšom tričku,bola tak strašne sexi aj keď áno priznávam najradšej by som z nej to tricko strhol.
,,Idem si len pre jablko"zašepkala mi do ucha a dodala,,zlatko"jej sladký dych ma až omámil, ona sa postavila a uchechtla sa na mne.
,,Čo si kukneme?"opýtal sa Džeri a ja som sa naňho hneď pozrel.
,,Neviem niečo nájdite,idem na wc"povedal som a išiel.
Po ceste som prechádzal okolo kuchyne kde na linke sedela Emb a telefonovala.
,,Je úžasný!"zakričal niekto v mobile a ona nato prevrátila očami.Počúval som ďalej ale už sa s ňou len rozlúčila.
,,Čo tu ty?"opitala sa a zaskočila z linky.Keď prechádzala okolo,ošuchla sa o môj rozkrok.Zavrcala som a stiahol ju zase naspäť k sebe.
Začal som ju chtivo bozkávať a oblizol som jej dokonale pery načo si ma k sebe úplne natisla.
Vyskočila na mňa a ja som ju chcel zobrať do postele ale uvedomil som si že sú tam chalani.Tak som ju položil na linku.Ona si ma pritiahla ešte bližšie keď to bolo vôbec možné a neprestajne má bozkávala.
Zazvonil jej mobil ale nikto z nás si to nevšímal nakoniec som sa aj keď veľmi nechcene,odlepil od jej pier.
,,Ano?!"povedal som do mobilu namosúrene.
,,Embry,ahoj mohli by sme sa stretnúť mojko?"opýtal sa mužský hlas,mohol mať okolo 20.Nasral má a veľmi.
,,Nie tu je jej priateľ!"povedal som nasrano a ona mi vitrhla mobil z ruky.
,,Ahoj Deny!"povedala natešene a ja som zavrcal ,,prepac to bol môj kamoš,čo si chcel?"opitala sa milo a mne sa otočila chrbtom.
,,Aha....áno....tak za chvíľu!"povedala a zrusila hovor.Preboha kam chce o takomto čase ísť?Je asi jedna hodina ráno alebo dve?
,,Nabudúce nehovor že si môj priateľ!"povedala zo zvrastenym obočím.
,,Kam chceš teraz ísť?"opýtal som sa z nesúhlasom v hlase.
,,Za Denym,požiadal ma aby sme sa stretli"povedala a išla do mojej izby.Ja som išiel za ňou a začal sa tiež obliekať,,kam ides?"opitala sa ma.
,,No stebou, samú ta určite nepustím!"povedal som a prevliekol si cez hlavu tričko.
Ona si dala obtiahnuté roztrhané rifle obula conversy a išla.
,,Majte sa hneď sme naspäť"zakričal som na chalanov a išiel za Emb.
Došli sme za asi Denym lebo ho Emb hneď objala.
,,Ahoj ja som Deny"predstavil sa mi a ja som sa mu taktiež predstavil.
YOU ARE READING
Ona je zla,no on ešte viac
Teen FictionOna:dokonalá a výnimočná On:zaujimavy a dokonalý Ale ešte majú niečo spoločne. Obidvaja sú nepodareny, problémový a zlý!