Časť 8

53 2 0
                                    


,,No taaak,už spinkaj"zúril som a snažil sa utíšiť Soph.,,Pomôž mi"povedal som a otočil sa na Emb.

,,Daj ju sem!"povedala a zobrala si ju.Zmizla v kuchyni,plač po pár minútach ustal a Emb sa vrátila.

Položila Soph na posteľ a ľahla si k nej.

Za chvylu už Soph spala.

Naklonil som sa nad Emb a začal ju pomaly bozkávať.Potom som ju zdvihol z postele a posadil na stolík.Dal som jej dole tričko a pomaly nohavice pričom som bol stále zameraný na jej pery.Pomali som ani nevedel co robím, keďže som si dal niekoľko pohárikov alkoholu.

Prešiel som po jej najcitlivejším mieste a ona zavzdichala.
* * *
Keď som sa zobudil bola vedľa mňa len Soph ktorá ešte spala a potom tam bol papierik "išla som do obchodu ty debil :-*"

,,aj tebe dobre ráno"povzdichla som si a išiel do kuchyne.Za mnou pricupitala Soph ktorá si sadla na studenú zem.

,,Neseď na tej zemi!"povedala Emb ktorá práve prišla,zdvihla malú zo zeme a položila ju na kuchynskú linku.

Ja som ju o linku oprel a nežne ju pobozkal.Vtom jej zavibroval mobil a ja som sa poňho natiahol.

,,Toto si odvikny robiť!"povedala dala mi pusu na líce a zobrala si mobil.

Embry:môžem na vykend dôjsť,no teda vlastne už som pred internatom :DD :-*

,,No fasa!"zrukla, schmatla malú a upalovala preč. Kam ide?nech sa okamžite vraty!nemôže ju len tak zobrať a ísť.

Rozbehol som sa za ňou a dobehol ju až pred budovou školy.

,,Kam si išla?!"zastavil som ju.

,,Príde Embry tak som ju išla počkať "povedala a usmiala sa.

,,Preto si musela odísť?!" hnusne som zavrčal ale pochopte ma.Len tak zobere malú áno viem neni moja ale aj tak len tak ju zobere a odíde nie ona utiekla preč.

,,Nekric po mne a nevrc!!"hnusne zvreskla a kopla ma.

,,Ale šak-"nestihol som dopovedať lebo niekto k nám kráčal teda skôr utekal.

Bola to Luci ktorá sa na mňa v jednom kuse lepila.

,,Miláčik, tak si mi chýbal"povedala a pobozkala ma.

,,Čo to-"

,,Ale zlatko netvarte sa ako keby si o ničom nevedel"povedala a vrhla sa na mňa.Ja som ju odtiahol ale to mi už Embry dala pestackov do nosa.

,,Ty bastard!!"zrukla a utiekla pre mňa nevedno kam.

Ona je zla,no on ešte viacWhere stories live. Discover now