Otočila som sa na to ako má niekto chytil za ruku,ach čo chce?!,,Ahoj neisla by si so mnou na obed?"spýtal sa Embriho blbý hlas a ešte z blbsim úškrnom.
,,Nemisli si že keď si k tebe raz sadnem lebo inde neni voľné,tak ťa mám hneď rada a pôjdem s tebou na obed,ani náhodou!"povedala som namosurene a išla preč z triedy.
,,Ale ale!"ozval sa po niekoľkých chodbách za mnou Lukasov hlas.
,,Čo sakra chceš?!"opitala som sa ani neviem prečo z miernom pobavenym v hlase.
,,Len teba zlatkooo!"povedal a lišiacky sa na mňa pozeral pričom išiel stále bližšie a bližšie ku mne.,,Dobre si ho odbila!"povedal a usmial sa na mňa dokonalým úsmevom,hneď som vedela že hovorí o Embrim a vtedy mi ho prišlo trochu aj ľuto.
,,Nad čím rozmýšľaš?"opital sa ma a odhrnal mi moje ružové vlasy z krku.Ale ja som sa nedala a potkopla som mu nohy.On ma chytil a stiahol zo sebou na zem.Nastvane som sa stavala keď má zachytil a stiahol zasa k zemi.Teraz som na ňom sedela rozkročmo a on si neodpustil blbu poznámku.
,,Je to fajn mám rád keď sú babi ho..."to som ho už začala búchať do hrude aby ma pustil lebo ma veľmi silno držal a ja som sa nemohla postaviť ani pohnúť.
,,Obydvaja do riaditeľne,a okamžite!!"skrikla po nás učiteľka.
,,Rušiť v takú peknú chvylu!"hovoril podráždené Lukas a ja som sa začala trochu uchechtavat ,,vlastne to vy vždy!"dopovedal Luk a chcel sa postaviť ale ja som na ňom ešte stále sedela a po pravde najradšej bi som aj ostala sedieť,nehovorím akoze tak ale nechce sa mi len stavať.
,,Keď chceš tak aj nabudúce si lahnem na kraj chodbi aby si si posedela"lišiacky sa usmieval Luk na čo som mu strelila iba takú slabiulinku facku.
,,No tak pohnete sa?!"zhukla nazureny učiteľka a mala hrozný viraz.
,,No pod"prekvapivo opatrne má zdvihol ako malé dieťa a položil na longboard ktorý bol jeho.Sedela som na ňom v tureckom sede a on ma postuchoval do predu.Isla som pri jeho nohách lebo ma tak pomali tlačil.
* * *
,,Dostala som vynadane za tie chodbi nič viac"povedala som Lauren.V skutočnosti som dostala vynadane aj za to na chodbe z Lukasom a popritom sa tam nič nedialo.,,Nad čím premislas?"opítala sa ma Lauren.
,,Ale nič,pozrieme si nejaký film?"opýtala som sa jej lebo som fakt nemala neska na nič náladu.
,,Tak fajn,nejaký vyberem či už vieš?"pousmiala sa na mňa a už som sa chystala odpovedať že nech vyberie ona ale zazvonil jej mobil ktorý okamžite zdvihla.
,,Anoo ...ešte neviem......,"zasa som prestala vnímať.
,,Čo tak horor?"opitala sa ma keď položila telefón a už sa hrabala v tablete.
* * *
,,Bojim sa!" povedala som v polovici filmu.Hororou som sa nikdy nebála no toto bolo už fakt extra.,,Ja už musím"oznámila mi zo smutnou tvárou.Objala som ju vyprvadila ju až k bráne areálu školy a potichu som kráčala naspet no niekto má zozadu chytil.
,,Kamže kam?"povedal Jeremy jeho detským hlasom a ja som sa ho zľakla.V tom šoku som mu takú vlepila že ostal zamrazene stať.
,,Prepac ja ja som fakt nechcela"povedala som zaskočene,,alebo vlastne nemas má strašiť!"povedala som a pokračovala v ceste.
ČTEŠ
Ona je zla,no on ešte viac
TeenfikceOna:dokonalá a výnimočná On:zaujimavy a dokonalý Ale ešte majú niečo spoločne. Obidvaja sú nepodareny, problémový a zlý!