Oczami Josha
Kolejny dzień spędzony w tym cholernym szpitalu. Mimo wizyty moich przyjaciół czuję się samotny. Jedyne co daje mi radość to myślenie o Sam. Jak mogłem jej to zrobić ? Mam na myśli to, co stało się w Blackwood Pines. Nie wybaczę sobie tego do końca życia... Naprawdę jestem świrem. Je****m świrem. Dziwne, że chcą mnie odwiedzać. Naprawdę mogę na nich polegać. Czym sobie zasłużyłem na takich przyjaciół?
Oczami SamMinął już tydzień, nadal o nim myślę. Nie mogę znieść tego, że siedzi tam zamknięty w czterech pustych ścianach. Chciałabym z nim tam być dzień w dzień, godzinę w godzinę. Lekarz Josha nie pozwala mi odwiedzać go codziennie, ponieważ jego leczenie wymaga dużo odpoczynku. Chciałabym tam po prostu być. Mogłabym nawet milczeć. Brakuje mi jego obecności. Wybaczyłam mu już dawno. Do siebie mam większy żal, za to co stało się Hannah i Beth. Chcę już o tym zapomnieć.
Oczami ChrisaCholera jasna, dlaczego nie przyjechałem do niego wcześniej? Jak mogłem go w ogóle zostawić? Potrzebował mnie. Nie potrafiłem mu wybaczyć, ale jesteśmy przyjaciółmi. Wydaje mi się, że już to zrobiłem... Jak tylko wyjdzie ze szpitala będziemy spędzać więcej czasu razem, mam na myśli ja i Ashley, On i Sam. Trzeba by było trochę ich do siebie zbliżyć. To widać, że się sobie podobają. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego i będzie jak kiedyś . Chcę zapomnieć o tym wszystkim.
CZYTASZ
You're the only one who understands me.
FanfictionFanfiction na temat gry Until Dawn. Jest to "inne" wymyślone przeze mnie zakończenie. JAM shippers ❤️